Stiri
Facebook interzice o firma care sustine ca poate “spala pe creier” clientii

Facebook a trimis o notificare de sistare a activitatii firmei Spinner, din Israel, ce sustine ca poate schimba subconstient comportamentul oamenilor, scrie BBC.
Spinner percepe o taxa pentru a “influenta subconstient” tintele prin expunerea lor la mesaje online “deghizate drept continut editorial”. Facebook a interzis companiei Spinner si directorului sa foloseasca Facebook sau Instagram cu orice scop.
Ca raspuns, Elliot Shefler, co-fondatorul Spinner, a declarat pentru BBC ca firma va continua sa vanda campanii online si ca refuza sa excluda folosirea Facebook pe viitor.
Spinner sustine ca poate “spala pe creier” apropiatii clientilor si-i poate convinge sa renunte la fumat, sa slabeasca, sa ceara in casatorie, sa initieze relatii intime mai des cu partenerii lor si sa ia in considerare posibilitatea de a-si pune implant mamar, printre altele.
“Se pare ca Spinner foloseste conturi false si pagini false de Facebook pentru a ‘bombarda strategic’ utilizatorii Facebook cu reclame,” a scris firma de avocatura folosita de Facebook, Perkins Coie, intr-o scrisoare adresata lui Shefler. “Aceste activitati incalca politica de termeni de publicitate Facebook. Facebook va cere sa opriti aceasta activitate imediat.”
Potrivit firmei de avocatura, conturile Spinner au fost dezactivate. Shefler a tinut sa precizeze ca Spinner a cumparat publicitate pe Facebook de mai bine de un an si ca fiecare reclama a fost revizuita si aprobata de reteaua de socializare.
“Abilitatea Spinner de a livra continut utilizatorilor nu e dependenta de un cont sau pagina de retea de socializare. E un concept,” a declarat el.
Ideea a fost initial pusa pe platforma de finantare Indiegogo, insa a strans doar 192 de lire din suma de 47.800 de lire ceruta.
“Nu e un truc tehnic,” a declarat Shefler. “Folosim unelte obisnuite. Trucul e pretul. Cumparam media cu 5 dolari pentru 1.000 de impresii. Vindem media cu 49 de dolari pentru 180 de impresii. E o diferenta mare.”
Nu se stie daca aceasta strategie si functioneaza, in ciuda insistentelor co-fondatorului. Atunci cand Rich Leigh, ce lucreaza in relatii publice, a incercat o astfel de campanie de “spalat creierul” pe propriul dispozitiv, a vazut doar 4 sau 5 exemple de articole specifice pe Facebook dupa ce a activat link-ul.
Sursa – https://www.digi-world.tv/stiri/digital-tech/facebook-int… si https://www.bbc.com/news/technology-51134738
Recent:

Despre pasiunea pentru cǎţǎrat la sala de escaladǎ. Andreea Burcea, invitata emisiunii Business Philosophy
Emisiunea “Business Philosophy”, de la Canal 33, programată pe 12 noiembrie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitatǎ pe Andreea...

Performanţă fantastică pentru România la Campionatul European de tineret de șah. Vladimir Cnejev a câştigat medalia de argint
Performanţă fantastică pentru România la Campionatul European de Şah pentru tineret. Vladimir Cnejev a terminat la egalitate cu ocupantul primului...

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna octombrie
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii“ pentru luna...

AQUA Carpatica & Cravata Galbenă, un parteneriat al autenticității românești
Pe 1 noiembrie, AQUA Carpatica a prezentat premiera de gală a filmului Cravata Galbenă, la cadrul Sala Palatului din București,...

Black Friday Seroussi: Profită de până la 40% reducere la o selecție exclusivă de produse, în limita stocului disponibil
Black Friday aproape că bate la ușă aducând oportunitatea de a-ți completa garderoba. Vrei un outfit în care să arăți...

Joc Responsabil. Studiu de caz
Expertul în gambling, Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business...

Pentru prima dată un club din România câștigă Cupa Europeană a Cluburilor la Șah
Victorie istorică! Pentru prima dată un club din România câștigă Cupa Europeană a Cluburilor la Șah! SuperChess a terminat întrecerea...

Autenticitatea în era AI: cum comunicăm cu sens în 2025
https://www.youtube.com/live/BjwmTDfSIcA Într-o lume dominată de tehnologie și inteligență artificială, autenticitatea devine cea mai valoroasă formă de comunicare. În această ediție...

Cum a fost vindecat miraculos David Popovici după o accidentare gravă
Prezentatorul TVR, Cristian Mîndru, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Ritualul de dat...

Inchidere balcon cu sticla V Shades: geamuri securizate, feronerie premium și montaj curat
Pentru un balcon folosit tot anul, soluția tehnică potrivită face diferența. O închidere balcon cu sticlă înseamnă protecție la ploaie...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:


