Connect with us

Stiri

Facebook interzice o firma care sustine ca poate “spala pe creier” clientii

Facebook a trimis o notificare de sistare a activitatii firmei Spinner, din Israel, ce sustine ca poate schimba subconstient comportamentul oamenilor, scrie BBC.

Spinner percepe o taxa pentru a “influenta subconstient” tintele prin expunerea lor la mesaje online “deghizate drept continut editorial”. Facebook a interzis companiei Spinner si directorului sa foloseasca Facebook sau Instagram cu orice scop.

Ca raspuns, Elliot Shefler, co-fondatorul Spinner, a declarat pentru BBC ca firma va continua sa vanda campanii online si ca refuza sa excluda folosirea Facebook pe viitor.

Spinner sustine ca poate “spala pe creier” apropiatii clientilor si-i poate convinge sa renunte la fumat, sa slabeasca, sa ceara in casatorie, sa initieze relatii intime mai des cu partenerii lor si sa ia in considerare posibilitatea de a-si pune implant mamar, printre altele.

“Se pare ca Spinner foloseste conturi false si pagini false de Facebook pentru a ‘bombarda strategic’ utilizatorii Facebook cu reclame,” a scris firma de avocatura folosita de Facebook, Perkins Coie, intr-o scrisoare adresata lui Shefler. “Aceste activitati incalca politica de termeni de publicitate Facebook. Facebook va cere sa opriti aceasta activitate imediat.”

Potrivit firmei de avocatura, conturile Spinner au fost dezactivate. Shefler a tinut sa precizeze ca Spinner a cumparat publicitate pe Facebook de mai bine de un an si ca fiecare reclama a fost revizuita si aprobata de reteaua de socializare.

“Abilitatea Spinner de a livra continut utilizatorilor nu e dependenta de un cont sau pagina de retea de socializare. E un concept,” a declarat el.

Ideea a fost initial pusa pe platforma de finantare Indiegogo, insa a strans doar 192 de lire din suma de 47.800 de lire ceruta.

“Nu e un truc tehnic,” a declarat Shefler. “Folosim unelte obisnuite. Trucul e pretul. Cumparam media cu 5 dolari pentru 1.000 de impresii. Vindem media cu 49 de dolari pentru 180 de impresii. E o diferenta mare.”

Nu se stie daca aceasta strategie si functioneaza, in ciuda insistentelor co-fondatorului. Atunci cand Rich Leigh, ce lucreaza in relatii publice, a incercat o astfel de campanie de “spalat creierul” pe propriul dispozitiv, a vazut doar 4 sau 5 exemple de articole specifice pe Facebook dupa ce a activat link-ul.

Sursa – https://www.digi-world.tv/stiri/digital-tech/facebook-int… si https://www.bbc.com/news/technology-51134738

Please follow and like us:

Recent:

Stirio zi ago

Blat uriaș în fotbalul românesc?! Juristul LPF, acuzat că a luat bani de la Casa Pariurilor ca să contacteze fotbaliști din Liga 1

Asocierea dintre casele de pariuri si cluburile de fotbal n-a fost văzută niciodată cu ochi buni de către pariori, informează sportpesurse.ro....

Stiri2 zile ago

Numeroase vedete joacă pentru Leon Kamara la Trofeul Artistilor

Prima editie a Trofeului Artistilor, dedicata lui Leon, baietelul lui Kamara de la Alb-Negru, se va disputa, sambata, 22 mai,...

PR Emotional2 zile ago

40 de ani de la primul zbor al unui român în spațiu

Fundația Cosmonaut Dumitru Dorin Prunariu organizează între 14 – 22 mai o serie de evenimente științifice și culturale Între 14...

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Emisiune Business Philosophy: Turismul în zodia pandemiei

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, a avut-o ca invitată specială pe...

Emisiunea TV Business Philososphy5 zile ago

Turismul în zodia pandemiei – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 12 mai, de la ora 18:00, o va avea ca invitată...

PR Emotional6 zile ago

Artiștii și fotbaliștii au sărbătorit cu Alexandrion și Kreskova!

Miodrag Belodedici, Daniel Chiriță, Valentin Bădoi, Cornel Păsat, Ionică Moroșanu, Alex Cîrțu, Mattyas, Haiducii sunt doar câțiva dintre cei care...

PR Emotionalo săptămână ago

Copiii învață să prevină bullyingul și agresiunea în școli. Proiect sponsorizat de Aqua Carpatica,

Asociația Părinților Isteți continuă demersurile de prevenire a bullyingului fiind alături de părinți și cadre didactice, cu informații practice și...

PR Emotionalo săptămână ago

A șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu. Finaliştii ediției 2021

Cea de-a șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu continuă misiunea Fundației Alexandrion de a identifica și premia tineri care contribuie ȋn mod...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Emisiune Business Philosophy: Dosarul dropiei în istoria recentă a României

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, l-a avut avea ca invitat special...

Analize & Studii2 săptămâni ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: