Connect with us

Creatii

DulceRomanie.ro sau Istoria dulciurilor din România – un proiect lansat de Dr. Oetker

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amplu și mai ambițios proiect de valorificare a patrimoniului gastronomic material și imaterial românesc – o istorie multimedia și pluridisciplinară a deserturilor din România din cele mai vechi timpuri și până astăzi.

În prezent, pe DulceRomanie.ro sunt publicate peste 50 de articole ample despre istoriile și poveștile dulci din diferite epoci sau despre cofetari ori deserturi celebre și peste 50 de rețete vechi de dulciuri refăcute, modernizate și adaptate pentru zilele noastre.

Proiectul este realizat în colaborare cu doi dintre cei mai buni specialiști în domeniu și beneficiază de ilustrații personalizate și de fotografii de epocă din arhivele marilor muzee.

DulceRomanie.ro este una dintre cele mai mari provocări și cel mai amplu demers de readucere în actualitate a tezaurului gastronomic național, iar eforturile comune ale echipei reunite la inițiativa Dr. Oetker dovedesc că rețele de acum câteva secole nu au doar valoare muzeală ci, modernizate și adaptate, au potențial de branduri culinare regionale și/sau micro-locale.

Pe lângă istoriile unor cofetari sau ale unor deserturi celebre, echipa a descoperit câteva rețete fabuloase, dar uitate sau ignorate: tarta de Botoșani sau pesmeții de Brașov de exemplu. Doar despre cozonaci s-au scris câteva mii de cuvinte și nu a fost epuizat subiectul. Există încă multe alte informații inedite care merită cu prisosință să fie recuperate și promovate, iar DulceRomanie.ro este un proiect care încă nu și-a dezvăluit toate surprizele.

Odată cu această inițiativă, Dr. Oetker lansează și o campanie promoțională națională, cu marele premiu în valoare de 20.000 euro.

Cumpărătorii ingredientelor pentru prăjituri și decorațiuni cu etichetă promoțională ce trimit codul unic prin sms la nr. 1816 sau îl înscriu pe site-ul DulceRomanie.ro au șansa să câștige marele premiu sau unul dintre premiile lunare ori săptămânale, prin tragere la sorți.

Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană, iar în România activează încă din anul 1998. Astăzi, Dr. Oetker România ocupă, cu cele peste 250 produse, poziţia de lider de piaţă pe categoriile sale: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate. Dr. Oetker vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le soluții la îndemână pentru cele mai delicioase și rapide deserturi de casă precum și produse gata preparate ce aduc deliciul oricărui moment.

Recent:

ECONOMIC6 days ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC6 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Implementare ERP eficientă: TOP 5 greșeli de evitat

Implementarea unui sistem ERP eșuează atunci când firmele au așteptări nerealiste. Se întâmplă când apare rezistență internă din partea angajaților,...

ECONOMIC1 week ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast3 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: