Connect with us

Stiri

Despre energia și vibrația înaltă a sucurilor Ana Are, cu terapeuta Ileana Vlăduț

Terapeuta Ileana Vlăduț vorbește în materialul de mai jos despre energia și vibrația înaltă a sucurilor naturale Ana Are.

”În această perioadă de pandemie poate ne-am gândit mai mult la sănătate, la stilul nostru de viață. Interesant este studiul de marketing în care se arată că românii au consumat cu peste 30% mai multe legume și fructe proaspete față de aceeași perioadă a anului trecut. Semn îmbucurător, care ne arată că punem accent pe o viață sănătoasă și pe imunitatea noastră, care e important să fie mai crescută, dacă vrem să trăim bine.

Vreau să vorbesc despre vibrația fructelor, a plantelor și de ce este important să consumăm fructe și legume proaspete crescute în sol românesc, autohton. Este important deoarece vibrația pământului unde cresc aceste fructe și legume este transmisă prin seva plantei sau a copacului în fruct. Iar rezonanța noastră ca români este cea mai apropiată cu cea a pământului pe care trăim.

Aceasta este explicatia pentru care este indicat să consumăm fructe și legume crescute pe meleagurile în care trăim, în care ne-am născut și în special fructe de sezon. Dacă putem să facem o cură de fructe și legume proaspete ne-ar prinde foarte bine. Dacă nu, încercați să folosiți fresh-uri, smoothie-uri și sucuri row-vegan.

Este important să citiți cu atenție, la magazin, etichetele sucurilor, deoarece sunt foarte multe branduri. Brandul Ana Are, din zona Vrancea – Țifești, este un producător recunoscut pentru fructele naturale folosite în prepararea sucurilor, fără adaos de zahăr sau alte substanțe chimice. De aceea vibrația sucului este potrivită pentru noi, ținând cont că materia primă folosită este recoltată din zona Vrancei, păstrată în depozite ultraperformante și moderne. Iar merele și fructele de sezon sunt procesate în cel mai scurt timp, astfel încât nutrienții și vibrația care hrănește nu doar trupul, ci și sufletul nostru, să se mențină cât mai bine, cât mai mult timp îmbuteliată. Așadar, vă recomand cu drag să apleați la vibrația pozitivă și să alegeți sucurile Ana Are”, a declarat terapeuta Ileana Vlăduț.

Ana Are susține un stil de viață sănătos, iar fructele alese, atent culese, alături de liniile tehnologice performante asigură un aport ridicat de vitamine și nutrienți produselor. Ana Are poftă de viață pe care a investit-o în crearea sucurilor 100% naturale și doar fructe alese atent culese, fără zahăr adăugat, îndulcitori și fără conservanți. 

Recent:

ECONOMIC17 hours ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 days ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 days ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 days ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 days ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC5 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business1 week ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy1 week ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC2 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: