Connect with us

Business-ul tau aici

De ce storytelling este un instrument de leadership?

 

Ca lider al unui business, printre multe altele, misiunea ta este aceea de a-i determina pe oamenii din jurul tău să dezvolte o fidelitate pentru marca, să rămână loiali companiei și să rezoneze cu mesajul pe care dorești să îl transmiți clienților, partenerilor de afaceri, angajaților etc. Practic, storytelling este un echilibru între abordarea formală și cea umană autentică scrie Trans-Formare.ro. Trebuie să menționăm prin faptul că autentic nu înseamnă că firma care se bazează pe storytelling este neserioasă sau vulnerabilă. Din contra, este o formă prin care brand-urile le arată consumatorilor că le pasă de ei, că sunt la fel de umani precum oamenii care îi urmăresc, le consumă produsele și îi apreciază.

 

Ce este și cum ajută storytelling-ul în lidership?

 

Leadership-ul și storytelling-ul merg mâna în mâna deoarece un concept sau un brand este umanizat. Așadar, în spatele unui lider de succes nu se află numai cifre și rapoarte ci și o poveste despre cum a reușit să atragă succesul. Storytelling-ul este despre oameni, sentimente, trăiri, provocări și succes. Este o formă prin care se transmite emoția, empatia dar și inspiră. Un leadership construit pe baza de storytelling nu este o formă de slăbiciune sau de vulnerabilitate. Emoția transmisă prin storytelling este forță și inspirație totodată.

Storytelling-ul are rolul de a crea o identitate prin care arată că un brand este uman nu doar un fabricant de produs, un generator de profit. Orice brand are nevoie de o poveste. Iar pentru a înțelege mai bine, putem face o comparație. Este că la o prima întâlnire unde, pentru a putea evolua în conversație, trebuie, înainte de toate să te prezinți și apoi să construiești încredere. Să faci în așa fel încât interlocutorul să te placă și să se producă o chimie pe termen lung. Storytelling te ajută să atragi mai ușor atenția, să câștigi publicul de partea ta. Indiferent dacă este vorba despre clienți sau despre proprii tăi angajați, prin a spune o poveste reușești să le împărtășești oamenilor soluțiile despre cum ai găsit tu puterea de a construi un business care să fie de ajutor pe atât de multe cai.

Povestea îi ajută pe oameni să înțeleagă ce te motivează, cine ești și de ce ești persoană potrivită care să le vorbească despre succes. Când îți citesc povestea, oamenii se simt mai bine și își doresc să lucreze cu ține. Pentru că te plac, îi inspiri, pentru că le-ai transmis deja emoție, se vor simți mai în siguranță și mai în largul lor atunci când vine vorba să te urmeze.

 

 

De ce este nevoie de curs de storytelling pentru leadership?

 

Bineînțeles, este important să știi și cum să spui povestea. Ai nevoie să înveți care sunt toate etapele și să știi să pui în valoare fiecare pas din comunicarea de business. Pentru că înainte de a te apucă de scris această poveste trebuie să acoperi cu atenție partea de documentare și de strategie, cine îți este publicul, care sunt produsele, care sunt nevoile, până la care îți este scopul și cum poți face astfel încât să devii o inspirație și un lider pentru un grup de oameni.

Atunci când ești liderul unui business de succes nu poți spune că nu ai o poveste grozavă care să poată fi transmisă mai departe. Toate afacerile și toți liderii de succes au o poveste. Storytelling nu este  ficțiune (deși poate fi) și nici laudă de sine când este aplicat în branding. Este o serie de tehnici prin care poți să inspiri oameni și să le dai aripi.

 

 

Recent:

PODCAST SPORT1 day ago

Sabrina Voinea: Eu sunt câștigătoarea medaliei de la JO Paris în arena sportivă

Gimnasta Sabrina Voinea a fost invitata moderatorului Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Prezentare invitată – Sabrina...

TV Business Philosophy2 days ago

Mental coaching-ul, arma secretă a campionilor din sport

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Sorin Chiriac, le-a avut ca invitate pe gemenele...

ECONOMIC5 days ago

Menține-te hidratat, chiar și în perioada iernii!

În sezonul rece senzația de sete este mai redusă. Cu toate acestea, este indicat să avem totuși grijă să rămânem...

PODCAST Entertainment1 week ago

Miracolul descoperit de chinezi în coarnele cerbilor

Biolog, jurnalist și expert în faună cinegetică, Nicu Pârlog, a fost invitatul lui Laurențiu Ciornei la podcastul Business Philosophy. 00:00...

ECONOMIC2 weeks ago

Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul

Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...

ECONOMIC2 weeks ago

Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român

În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...

PODCAST Entertainment2 weeks ago

Arta instructajului canin și mondioring în România

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST - SUSTENABILITATE3 weeks ago

Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă

Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...

PODCAST PR & MARKETING4 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: