Connect with us

Stiri

De ce să începi colaborarea cu o agenţie de marketing online?

O agenție de marketing online poate fi un partener valoros pentru orice afacere, deși este posibil ca multe persoane să nu realizeze pe deplin rolul acesteia. În calitate de manager de vânzări sau de marketing, misiunea cea mai importantă este atragerea clienților şi depăşirea concurenţei. Aşadar, este importantă stabilirea unei strategii puternice în acest sens.

 

Astăzi, 81% dintre clienți efectuează cercetări online înainte de a lua o decizie de cumpărare, ceea ce înseamnă că este imperativă dezvoltarea unei prezențe online robuste, care să îi atragă și să îi satisfacă pe tot parcursul călătoriei lor. O agentie de marketing online poate face acest lucru pentru orice afacere, plus multe altele.

Ce este marketingul digital?

Marketingul digital este o strategie cu mai multe fațete menită să vizeze, să contacteze și să construiască relații cu clienții online, pe o gamă largă de canale, determinându-i în cele din urmă să facă o achiziție și apoi mai multe achiziții în viitor.

 

Rezultatele marketingului digital sunt impresionante. Numai blogurile pot ajuta brandurile să aducă cu 67% mai mulți clienți potențiali în comparație cu cele care nu postează niciodată. SEO are, de asemenea, o rată de conversie de 14,6%, care este dramatic mai mare decât rata de conversie de 1,7% pe care o oferă metodele tradiționale de ieșire.

Marketingul digital cuprinde următoarele tactici:

  • marketing de conținut;
  • optimizarea motoarelor de căutare (SEO);
  • marketing video;
  • marketing mobil;
  • publicitate online;
  • marketing prin e-mail;
  • marketing social media.

Ce face o agenție de marketing online?

O agenție de marketing online folosește o mare varietate de tactici, strategii și instrumente online pentru a ajuta o companie să își atingă obiectivele de marketing și vânzări.

Agențiile cunosc cele mai recente tendințe, cele mai bune practici și cele mai bune instrumente și strategii necesare pentru succesul marketingului digital.

Agențiile de marketing online cresc traficul organic către site-ul web

Scopul general al oricărui efort de marketing digital este de a genera cât mai mult trafic organic către site-ul companiei. Profesioniștii în marketing din cadrul agențiilor au cunoștințele necesare despre marketingul de intrare, căutările clienților și algoritmii de căutare ai motoarelor de căutare.

 

Când se colaborează cu o agenție de marketing online, traficul organic (traficul de la persoanele care găsesc site-ul online prin intermediul căutării unui motor de căutare) către site-ul web va crește. Site-ul web va atrage mai mulți clienți potențiali cu costuri mai mici.

Agențiile de marketing online extind promovarea unei companii

Deoarece agențiile de marketing online sunt specializate în promovarea companiilor online și crearea de relații online cu clienții, ele știu cum să extindă acoperirea online. Lucrând cu o agenție de marketing online, site-ul web va obține o vizibilitate mai bună, acest lucru însemnând un boost important pentru afacere, încă din primele zile de existenţă.

 

Dacă se colaborează cu o agenție de marketing online pentru a realiza marketingul pe rețelele sociale, compania clientului va câștiga, de asemenea, o prezență suplimentară online pe diferite platforme de socializare.

 

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: