Connect with us

Analize & Studii

Criză mondială de prezervative, efect al pandemiei COVID-19

O criză mondială de prezervative se conturează, după cel mai mare producător de mijloace contraceptive din lume, Compania Karex Bhd din Malaezia a fost afecatată de măsurile impuse de pandemia de coronavirus.

Compania Karex Bhd din Malaezia realizează 20% din producția mondială de prezervative, iar cele trei fabrici deținute în țara asiatica au oprit producția din cauza măsurilor adoptate de guvern pentru evitarea răspândirii epidemiei de coronavirus.

Asta înseamnă deja un deficit de 100 de milioane de prezervative pe piață, distribuite în mod obișnuit de mărci precum Durex. Pe lângă cele care ajung în magazine, o parte din prezervative sunt realizate pentru sisteme naționale de sănătate sau pentru programe internaționale.

Malaezia este mai afectată țară din Asia de Sud-Est, având peste 2.161 de cazuri de coronavirus confirmate și peste 26 de decese. Starea de alertă impusă de autorități va rămâne instaurată cel puțin până pe 14 aprilie.

Alți mari producători de prezervative se află în China (unde a izbucnit epidemia și mai multe fabrici au fost închise), India și Thailanda – unde numărul infecțiilor continuă să crească.

Goh a spus că producătorul de prezervative Karex încearcă să obțină de la guvern dreptul de a funcționa în anumite condiții. Malaezia permite altor producători de bunuri esențiale să își deruleze activitatea cu jumătate dintre angajați.

Recent:

PODCAST Entertainment4 days ago

Filozofia unui fotograf. Viața și trăirile din spatele aparatului

Podcastul Business Philosophy, care l-a avut ca invitat pe fotograful profesionist Ovidiu Ștefan, a fost moderat de Ileana Vlăduț. 0:00...

ECONOMIC5 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna august 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

TV Business Philosophy6 days ago

„Fata de Aur”, Anamaria Gherghel, multiplă campioană la fotbal tenis. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 4 septembrie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Anamaria...

PODCAST SPORT1 week ago

Culisele transferului la Steaua, cartea autobiografică a Andreei Prisăcariu și cazul Halep – Sinner

Andreea Prisăcariu a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy DESCRIERE:. 00:00 – “Mi-am echilibrat chakrele“ 01:00...

ECONOMIC1 week ago

Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica. Investiţie de 20 de mil. de euro

Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica, cu o investiţie de 20 de milioane de euro,...

ECONOMIC2 weeks ago

Lansarea noului model auto MG ZS HEV+ în România: Inovație, design modern și fiabilitate garantată

Noul MG ZS Hybrid+ va oferi clienților unul dintre cele mai cuprinzătoare pachete din segmentul B-SUV Sistemul revoluționar Hybrid+ oferă...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Factorul mental în tenis, cu Andreea Prisăcariu

Jucătoarea de tenis Andreea Prisăcariu a vorbit despre importanța factorului mental în sportul alb în cadrul emisiunii Business Philosophy, de...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Vasile Maftei: “Nu mai alergăm pe șine, dar putem alerga pe șosea” 

Vasile Maftei a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE: 0:00 – INTRO 1:42...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce presupune lichidarea voluntară a unei persoane juridice în România?

Procesul de lichidare voluntară implică mai multe etape esențiale, menite să asigure respectarea obligațiilor legale și protejarea intereselor tuturor părților...

ECONOMIC3 weeks ago

Un licean francez, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița, încântat de Aqua Carpatica

Un licean francez, Pierre Gallois, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița este încântat de încântat de Aqua...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: