ECONOMIC
Ce reguli se respectă la realizarea unui advertorial?

Advertorialul este o strategie de marketing de conținut folosită din ce în ce mai des, tocmai datorită rezultatelor pozitive pe care le aduce. Deși advertorialul este un material publicitar care promovează un produs, un serviciu sau o activitate, diferă foarte mult de o reclamă tradițională, fiind astfel digerat chiar și de către persoanele care evită reclamele.
Dar pentru ca advertorialul să își atingă obiectivele, tonul de scriere trebuie să fie respectuos, politicos și chiar prietenos. Cititorul nu va fi ofensat cu îndemnuri insistente la acțiune, nu se va simți forțat să cumpere un produs sau un serviciu, ci mai degrabă va simți o stare de confort citind un material bine scris, informativ și explicativ. Un astfel de material publicitar are puterea de a spori popularitatea unei afaceri, poate contribui la extinderea bazei de clienți și la cifra de vânzări. Fragmente din advertoriale pot fi publicate și pe rețelele de socializare, de acolo derivând alte beneficii la fel de consistente.
Iată, în cele ce urmează, câteva reguli de scriere eficientă a unui advertorial:
Identificați cea mai potrivită platformă de publicare a advertorialului
Înainte de a crea un advertorial, este esențial să găsiți cel mai potrivit suport pentru publicarea acestuia. Pornind de la reviste tipărite, mass-media online, ziare sau alte publicații, există nenumărate platforme unde puteți publica un advertorial. Cu siguranță, vă întrebați acum de ce trebuie să alegem cu atenție tipul de suport pe care îl vom folosi pentru publicarea unui advertorial.
Răspunsul este simplu. Advertorialul trebuie ușor adaptat la platforma unde va fi publicat. În mod ideal, platforma aleasă va fi compatibilă cu produsele, serviciile, activitățile sau afacerile promovate în advertorial. Respectarea acestei reguli ajută ca advertorialul să ajungă la publicul-țintă, acolo unde cititorii se pot transforma rapid în clienți.
Acordați atenție lungimii conținutului
În media online, lungimea articolului afectează foarte mult lizibilitatea. Un advertorial nu trebuie să fie nici foarte scurt, dar nici foarte lung. Informațiile oferite trebuie să fie concise, clare și ușor de înțeles. Este de preferat conținutul concis pentru a menține atenția cititorului. Structura advertorialului este iarăși foarte importantă, deoarece contribuie la menținerea atenției.
Asigurați-vă că transmiteți informațiile în mod clar
Conținutul unui advertorial îndeplinește mai multe roluri, însă nu se rezumă doar la explicarea produselor sau serviciilor pe care le pune la dispoziție o afacere. Dacă acesta ar fi singurul său rol, atunci advertorialul nu s-ar deosebi prea mult de o reclamă obișnuită. În schimb, advertorialul transmite informații critice despre un produs sau despre un serviciu fără să fie prea lung și plictisitor.
Pe de altă parte, nici nu va fi prea scurt, altfel cititorii nu vor obține informațiile necesare după ce au parcurs întregul advertorial. Tonalitatea este foarte importantă, pe lângă lungimea advertorialului. Tonul de scriere ar trebui să fie prietenos, destul de personal și chiar poate împrumuta puțin din tonul specific povestirilor, mai ales dacă advertorialul va relata interacțiunea cu un anumit produs recent lansat de către o afacere.
Îndemnul la acțiune, indiferent că este vorba de a cumpăra un produs, de a comanda un kit sau de a vizita un website, va fi inserat în cadrul advertorialului cu foarte multă discreție, fără stridență și fără insistență, așa cum se inserează cuvintele cheie într-un conținut SEO. Cu alte cuvinte, îndemnul la acțiune nu trebuie să fie ofensator, nu trebuie să bată la ochi, ci mai degrabă trebuie să sune ca o opțiune pe care o are la dispoziție cititorul care s-a arătat foarte interesat de subiectul advertorialului.
În cele din urmă, advertorialul este un conținut publicitar redactat în stil jurnalistic, care poate fi publicat în reviste sau în ziare sau care poate fi postat pe diverse platforme online. Scopul advertorialului este de a promova într-o manieră subtilă un produs, un serviciu sau o activitate a unei companii. Este o formă de reclamă mai naturală, cu care majoritatea cititorilor se simt confortabil, deoarece nu au impresia că sunt împinși de la spate să cumpere un produs sau un serviciu.
Recent:


Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace
Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...


Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“
Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...


Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion
Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...


AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee
Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....


AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești
După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...


Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe actriţa...


Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii
Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...


Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!
O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...


Cum influențează inteligența artificială industria muzicii
Pianistul Nicolae Dumitru și Iulian Lixandru, CEO la Empower BI, au fost invitații lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy....
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
