Connect with us

ECONOMIC

Ce reguli se respectă la realizarea unui advertorial?

Advertorialul este o strategie de marketing de conținut folosită din ce în ce mai des, tocmai datorită rezultatelor pozitive pe care le aduce. Deși advertorialul este un material publicitar care promovează un produs, un serviciu sau o activitate, diferă foarte mult de o reclamă tradițională, fiind astfel digerat chiar și de către persoanele care evită reclamele.

Dar pentru ca advertorialul să își atingă obiectivele, tonul de scriere trebuie să fie respectuos, politicos și chiar prietenos. Cititorul nu va fi ofensat cu îndemnuri insistente la acțiune, nu se va simți forțat să cumpere un produs sau un serviciu, ci mai degrabă va simți o stare de confort citind un material bine scris, informativ și explicativ. Un astfel de material publicitar are puterea de a spori popularitatea unei afaceri, poate contribui la extinderea bazei de clienți și la cifra de vânzări. Fragmente din advertoriale pot fi publicate și pe rețelele de socializare, de acolo derivând alte beneficii la fel de consistente.

Iată, în cele ce urmează, câteva reguli de scriere eficientă a unui advertorial:

Identificați cea mai potrivită platformă de publicare a advertorialului

Înainte de a crea un advertorial, este esențial să găsiți cel mai potrivit suport pentru publicarea acestuia. Pornind de la reviste tipărite, mass-media online, ziare sau alte publicații, există nenumărate platforme unde puteți publica un advertorial. Cu siguranță, vă întrebați acum de ce trebuie să alegem cu atenție tipul de suport pe care îl vom folosi pentru publicarea unui advertorial.

Răspunsul este simplu. Advertorialul trebuie ușor adaptat la platforma unde va fi publicat. În mod ideal, platforma aleasă va fi compatibilă cu produsele, serviciile, activitățile sau afacerile promovate în advertorial. Respectarea acestei reguli ajută ca advertorialul să ajungă la publicul-țintă, acolo unde cititorii se pot transforma rapid în clienți.

Acordați atenție lungimii conținutului

În media online, lungimea articolului afectează foarte mult lizibilitatea. Un advertorial nu trebuie să fie nici foarte scurt, dar nici foarte lung. Informațiile oferite trebuie să fie concise, clare și ușor de înțeles. Este de preferat conținutul concis pentru a menține atenția cititorului. Structura advertorialului este iarăși foarte importantă, deoarece contribuie la menținerea atenției.

Asigurați-vă că transmiteți informațiile în mod clar

Conținutul unui advertorial îndeplinește mai multe roluri, însă nu se rezumă doar la explicarea produselor sau serviciilor pe care le pune la dispoziție o afacere. Dacă acesta ar fi singurul său rol, atunci advertorialul nu s-ar deosebi prea mult de o reclamă obișnuită. În schimb, advertorialul transmite informații critice despre un produs sau despre un serviciu fără să fie prea lung și plictisitor.

Pe de altă parte, nici nu va fi prea scurt, altfel cititorii nu vor obține informațiile necesare după ce au parcurs întregul advertorial. Tonalitatea este foarte importantă, pe lângă lungimea advertorialului. Tonul de scriere ar trebui să fie prietenos, destul de personal și chiar poate împrumuta puțin din tonul specific povestirilor, mai ales dacă advertorialul va relata interacțiunea cu un anumit produs recent lansat de către o afacere.

Îndemnul la acțiune, indiferent că este vorba de a cumpăra un produs, de a comanda un kit sau de a vizita un website, va fi inserat în cadrul advertorialului cu foarte multă discreție, fără stridență și fără insistență, așa cum se inserează cuvintele cheie într-un conținut SEO. Cu alte cuvinte, îndemnul la acțiune nu trebuie să fie ofensator, nu trebuie să bată la ochi, ci mai degrabă trebuie să sune ca o opțiune pe care o are la dispoziție cititorul care s-a arătat foarte interesat de subiectul advertorialului.

În cele din urmă, advertorialul este un conținut publicitar redactat în stil jurnalistic, care poate fi publicat în reviste sau în ziare sau care poate fi postat pe diverse platforme online. Scopul advertorialului este de a promova într-o manieră subtilă un produs, un serviciu sau o activitate a unei companii. Este o formă de reclamă mai naturală, cu care majoritatea cititorilor se simt confortabil, deoarece nu au impresia că sunt împinși de la spate să cumpere un produs sau un serviciu.

Recent:

PODCAST SPORT4 hours ago

Vrei să reușesti? Antrenează-te ca Fata de Aur!

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, a avut-o ca invitată pe cea mai bună jucătoare din...

ECONOMIC4 days ago

A X-a ediție de ,,Strugurit’’, sărbătorită în Domeniile Sâmburești

În acest an, 2024, ,,Struguritul’’, această tradiție cu totul specială ce are loc în inima Domeniilor Sâmburești, aniversează a X-a...

ECONOMIC5 days ago

Profile PVC. De ce sunt potrivite pentru sălile de conferințe?

Atunci când vine vorba despre amenajarea sălilor de conferințe, unul dintre aspectele esențiale care trebuie luate în considerare este alegerea...

PODCAST SPORT2 weeks ago

De câte ori i-a doborât recordurile lui David Popovici. Cea mai bună versiune a lui Vlad Stancu

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe înotătorul Vlad Stancu, participant la Jocurile Olimpice de...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Despre Generația de Aur a înotului românesc, cu Vlad Stancu

Înotătorul Vlad Stancu a fost invitatul emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac.  

ECONOMIC3 weeks ago

Vrei să te bucuri de pereți cu un design original, acasă sau la birou? Dream Prints îți oferă o colecție variată de modele de tapet premium

Dorești un spațiu interior care să te impresioneze? Decorarea pereților cu tapet de lux este opțiunea de care ai nevoie....

PODCAST PR & MARKETING3 weeks ago

Evenimente premium dedicate mediului de afaceri

Raluca Voivozeanu, Founder & CEO PRIA a fost invitata podcastului Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Cum comunicam fără dificultăți, prin logopedie şi psihoterapie. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 11 septembrie, de la ora 17:00, i-a avut ca invitaţi pe Ana-Maria...

ECONOMIC3 weeks ago

Top 4 cele mai importante provocări din mediul antreprenorial românesc și soluțiile potrivite

Deși sintagma „este loc sub soare pentru toată lumea” a devenit un clișeu și în mediul antreprenorial, pe lângă alte...

ECONOMIC3 weeks ago

Domeniile Sâmburești: Cel mai bun producător național al anului 2024

Crama Domeniile Sâmburești, un nume de referință în industria vinului românesc, a fost distinsă cu titlul de „Cel mai bun...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: