Connect with us

TV Business Philosophy

Cazul David Popovici. Marketing Sportiv- Emisiune Business Philosophy

„Cazul David Popovici. Marketing Sportiv”, este tema Emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, de joi, 1 septembrie, ora 22:00.

Moderatul Romeo Chiriac va dezbate cu Mihai Igiroșanu despre acest caz și situația marketingului sportiv în România.

Numele lui David Popovici se află pe buzele tuturor după excepționalele rezultate internaționale înregistrate. Dar ce contracte de sponsorizare a încheiat până acum tânărul campion?

De ce performanțele tânărului înotător nu atrag atenția marilor branduri? Așa cum se întâmplă în țările dezvoltate unde sportul reprezintă o industrie. O supervedetă cu rezultatele lui David ar trebui să reprezinte un magnet pentru branduri. Și pentru sponsorizări. Din fericire, David Popovici a beneficiat măcar de susținerea Guvernului și a CS Dinamo.

Dar ca să vă faceți o idee despre câți bani câștigă din sponsorizări legendele natației vă oferim exemplele lui Thorpe și Phelps. Sau ale lui Caeleb Dressel sau Katie Ledecky.

Ian Thorpe câștiga doar din sponsorizări peste 2 milioane de dolari pe an la finalul carierei. adidas îi oferea 500.000 de dolari anual, fiind numit ambasador în Australia, Asia sau America. De asemenea, Thorpe este și ambasador de brand pentru Armani.

Michael Phelpssportivul cu cele mai multe medalii olimpice (28 din care 23 dintre ele sunt de aur) a avut contracte cu Louis Vuitton, Visa. Sau cu Colgate, Subway sau Under Armour. Speedo i-a oferit un bonus de un milion de dolari, după JO de la Beijing. Spre sfârșitul carierei. Phelps încasa anual peste 9 milioane de dolari din sponsorizări. Iar în prezent are o avere de peste 80 de milioane de dolari.

Caeleb Dresselcampionul olimpic en-titre, are un portofoliu impresionant de sponsori. Printre care se numără Speedo, Toyota, Google, Beats sau Coca-Cola. După ce a câștigat cinci medalii de aur la Tokyo, Dressel a înregistrat contracte de peste un milion de dolari pe an.

Katie Ledecky, la doar 15 ani a obținut aurul la JO din Londra, în proba de 800 de metri liber. Probă la care a reușit să repete performanța și la JO de Rio și de la Tokyo. Ea a semnat un contract în valoare 7 milioane de dolari cu brand-ul de înot TYR. Pe lângă contracte cu VISA, Adidas sau Panasonic, pentru care primește în total 3 milioane de dolari pe an.

Va ajunge vreodată David Popovici să înregistreze contracte de sponsorizare pe măsura performanțelor sale?

De asemenea, terapeuta Ileana Vlăduț va prezenta rubrica Alegeri Potrivite.

Recent:

PODCAST SPORT1 day ago

Sabrina Voinea: Eu sunt câștigătoarea medaliei de la JO Paris în arena sportivă

Gimnasta Sabrina Voinea a fost invitata moderatorului Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Prezentare invitată – Sabrina...

TV Business Philosophy2 days ago

Mental coaching-ul, arma secretă a campionilor din sport

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Sorin Chiriac, le-a avut ca invitate pe gemenele...

ECONOMIC5 days ago

Menține-te hidratat, chiar și în perioada iernii!

În sezonul rece senzația de sete este mai redusă. Cu toate acestea, este indicat să avem totuși grijă să rămânem...

PODCAST Entertainment1 week ago

Miracolul descoperit de chinezi în coarnele cerbilor

Biolog, jurnalist și expert în faună cinegetică, Nicu Pârlog, a fost invitatul lui Laurențiu Ciornei la podcastul Business Philosophy. 00:00...

ECONOMIC2 weeks ago

Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul

Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...

ECONOMIC2 weeks ago

Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român

În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...

PODCAST Entertainment2 weeks ago

Arta instructajului canin și mondioring în România

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST - SUSTENABILITATE3 weeks ago

Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă

Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...

PODCAST PR & MARKETING4 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: