Connect with us

Stiri

Câte miliarde $ a atins anul trecut piața aplicațiilor mobile

Piața aplicațiilor mobile a atins anul trecut nivelul de 120 de miliarde de dolari, nu mai puțin de 72% din această sumă fiind reprezentată de jocurile mobile, care se estimează că în 2020 vor depăși pragul de 100 de miliarde de dolari, potrivit raportului State of Mobile, realizat de App Anni . Jocurile pe mobil sunt deja mai populare decât celelalte tipuri de jocuri, atrăgând cu 25% mai mulți bani de la utilizatori în 2019 decât toate celelalte tipuri de gaming combinate.

În același timp, însă, abonamentele la aplicații din afara sferei jocurilor și-au sporit cota de piață la 28%, față de 18% în 2016. China rămâne cea mai mare piață, acoperind 40% din totalul sumelor cheltuite pe aplicații mobile în 2019. Potrivit raportului, până în 2023, industria mobilă va contribui la PIB-ul mondial cu 4.800 de miliarde de dolari.

Consumatorii au efectuat 240 de miliarde de descărcări de aplicații în 2019, motoarele creșterii fiind în principal piețele emergente ca India, Brazilia și Indonezia,

În topul celor mai descărcate aplicații non-gaming pe plan global în 2019 se află Facebook Messenger, Facebook, WhatsApp, TikTok și Instagram. Cei mai mulți bani s-au cheltuit pe Tinder, Netflix, Tencent Video, iQIYI și YouTube.

Aplicațiile financiare, de la gestionarea portofoliului de acțiuni la mobile banking, au fost accesate de pe mobil anul trecut de peste 1.000 de miliarde de ori, dublu față 2017. Foarte folosite sunt aplicațiile din zona de fintech.

Pe plan global, consumatorii petrec pe mobil în medie 3 ore și 40 de minute pe zi, mai mult cu 35% față de acum trei ani. În rândul generației Z, timpul petrecut pe mobil pe zi este mai mare cu opt minute în medie pe zi, însă numărul de sesiuni este mai mare cu 60% în cazul principalelor aplicații decât la generațiile mai în vârstă. Jumătate din timpul petrecut pe mobil este acaparat de aplicațiile de social media și comunicare, 21% revine zonei de video și divertisment, 9% – jocurilor și 19% altor tipuri de aplicații.

Baza de utilizatori iOS rămâne în continuare cea mai dispusă să plătească pentru aplicații din afara sferei jocurilor, acoperind 79% din totalul cheltuielilor pe acest gen de aplicații în 2019. Google Play acoperă restul de 21% din total, conform analizei App Annie. De asemenea, abonamentele pentru aplicații mobile (printre care Netflix, Tinder sau Tencent Video) acoperă 97% în cazul iOS și 91% în cazul Google Play din totalul cheltuielilor pe aplicații din afara sferei de gaming.

Recent:

ECONOMIC2 weeks ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 weeks ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 weeks ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 weeks ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business3 weeks ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: