Connect with us

ECONOMIC

Campania “Etichetări greșite” AQUA Carpatica Flavours, recompensată cu 6 distincții la COMMA AWARDS

AQUA Carpatica Flavours a dovedit că inovația și comunicarea autentică sunt ingredientele secrete ale unei campanii memorabile.
Campania “Etichetări greșite” nu e doar o campanie, e o revoluție a gustului care a făcut valuri în industria de comunicare și a fost recompensată cu 6 distincții la COMMA AWARDS, informează sportm.ro! “Cu peste 100 de premii în palmares, atât naționale, cât și internaționale, AQUA Carpatica este exemplul că atunci când pui pasiune și dedicație, rezultatele nu întârzie să apară. Nu este vorba despre noroc, ci despre o strategie bine pusă la punct și o execuție impecabilă. Într-o lume plină de promisiuni, AQUA Carpatica Flavours a ales să fie diferită. A ales să vorbească limba adevărului și să creeze o campanie care nu doar că a impresionat juriul, dar a câștigat inimile consumatorilor” se precizează pe pagina de Facebook Aqua Carpatica. Distincțiile acordate au fost: 🏆Grand Prix for Campaign of the year – AQUA Carpatica Flavours 🥇Gold Award- Brand Storytelling 🥇Gold Award- Best Launch Campaigns 🥈Silver Award-Best Communication Strategy 🥈Silver Award- Creative Idea of the Year 🥉Bronze Award- Best Integrated Communication Campaigns COMMA (Communication Awards) își propune să devină un eveniment de referință în lumea comunicării și relațiilor publice din România, punând accent pe inovație, creativitate și strategie în campaniile și proiectele companiilor și organizațiilor din România și Republica Moldova. Competiția evidențiază excelența în comunicare și promovează un standard înalt de profesionalism în rândul practicienilor din domeniu. Anul acesta, competiția a fost organizată pentru prima oară în România. Echipa care a lucrat la campania “Etichetări Greșite” Valvis Holding: Jean Valvis – Președinte – Director general al brandului AQUA Carpatica; Valentina Vesler – Head of Communication & PR; Menotty Tudosie – Special Project Manager; Diana Toma – Social Media Manager. Agenția de creație Cohn & Jansen Creative Network: Mihai Fetcu – Creative Director; Roxana Cristea – Group Creative Director; Ana Vasilache – Senior Copywriter; Daniel Moisa – Senior Art Director; Arina Stoenica – Client Service Director; Teodora Ștefan – Strategic Planner; Ilinca Dumitrescu – AV Production Director; Diana Crâșmariu – General Manager; Andrei Cohn – Creative Partener. Agenția de media Media Investment: Crina Bibicu – Media Director; Iulia Danescu – Media Manager; Alexandra Enea – Head Of Digital; Mariana Mihai – Digital Media Manager; Marius Zaharescu – OOH Media Manager. Producția a fost realizată de: Static VFX & Avanpost.

Recent:

ECONOMIC2 weeks ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 weeks ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 weeks ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 weeks ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business3 weeks ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: