Connect with us

Creatii

Arta reclamei. Ridley Scott, de la Apple 1984 la Hennessy – The Seven World

Cea mai cunoscută reclamă realizată de regizorul Ridley Scott este fără doar și poate „Apple 1984”:

El s-a lansat în 1973 cu reclama „Băiatul pe bicicletă” pentru Hovis.

Spotul a fost considerat cea mai iubită reclamă din Marea Britanie, iar Gold Hill din Dorset, locul în care a fost filmată, a devenit o destinație turistică. 

După 46 de ani, celebra reclamă s-a întors cu succes pe TV:

Între timp, Ridley Scott a lansat și alte spoturi legendare precum Chanel No 5 „Share the fantasy”, Pepsi „The choice of a new generation” sau Nissan „Built for the human race”

Însă ceea ce a realizat celebrul regizor pentru coniacurile Hennessy , bine, cu un buget generos și cu efectele speciale din zilele noastre, este aproape o o capodoperă.

Un spot impresionant și spiritual, ticluit într-o o poveste care se întoarce la originile lucrurilor și apoi călătorește prin dimensiuni necunoscute, pentru a ajunge iar pe Terra, în care promovează un brand de coniac.

Mare cât 7 lumi, brandul de coniac Hennessy :))))

Mai multe detalii AICI. Și un interviu cu sir Ridley Scott pe această temă AICI.

(de Romeo Chiriac)

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace

Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...

PODCAST SPORT4 days ago

Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“

Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...

TV Business Philosophy5 days ago

Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion

Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...

ECONOMIC5 days ago

AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee

Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești

După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată  pe actriţa...

ECONOMIC2 weeks ago

Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii

Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

ECONOMIC2 weeks ago

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...

PODCAST CULTURA2 weeks ago

Cum influențează inteligența artificială industria muzicii

Pianistul Nicolae Dumitru și Iulian Lixandru, CEO la Empower BI, au fost invitații lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy....

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: