Connect with us

ECONOMIC

AQUA Carpatica și PepsiCo anunță încheierea unui parteneriat strategic

Brandul premium de apă minerală AQUA Carpatica întregește portfoliul de produse PepsiCo

destinat piețelor europene , cu perspective de expansiune globală

Brandul românesc de apă minerală naturală îmbuteliată AQUA Carpatica, deținut de compania Carpathian Springs SA, și corporația americană PepsiCo anunță încheierea unui parteneriat strategic, demonstrând astfel viziunea comună de a construi împreună un brand internațional premium.

PepsiCo va deține astfel un procent de 20% din acțiunile Carpathian Springs s.a. (AQUA Carpatica) și drepturile de distribuție exclusive pe canale specifice din România, Polonia, alte țări internaționale,  cu perspectiva de a fi extinse și în alte piețe, inclusiv în Statele Unite ale Americii.

Este o premieră națională faptul că un produs premium 100% românesc devine parte din portofoliul internațional al unei corporații multinaționale, eveniment ce are efecte benefice la toate nivelele, pentru economia țării, capitalul de imagine național, dezvoltarea locală, dar și pentru valorificarea resurselor naturale și umane implicate.

Fondată de antreprenorul Jean Valvis în 2010, AQUA Carpatica este recunoscută național și mondial prin 65 de premii de excelență ce atestă calitatea excepțională a produselor, apă minerală naturală plată și carbogazoasă îmbuteliată la sursă, din inima munților Carpați, ținutul neprihănit al apelor minerale românești.

“Cu un gust excelent și o poziționare premium, AQUA Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo” declară Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa. „Avem încredere deplină că  AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand , va rezona în totalitate cu așteptările consumatorilor noștri atât pe plan local, cât și internațional”.

“AQUA Carpatica este un brand la fel de unic precum locul de origine al izvoarelor sale. Sunt încântat de oportunitatea de a deveni partener PepsiCo pentru a ne extinde prezența în Europa și pentru a aduce AQUA Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate consumatorilor din piețele noi.”, declară Jean Valvis, fondator AQUA Carpatica. ”În mai puțin de o decadă, AQUA Carpatica s-a transformat într-un brand îndrăgit (love brand).

Prin parteneriatul puternic pe care l-am încheiat, materializarea viziunii noastre îndrăznețe de a poziționa România ca  „Patria Apelor Minerale” la nivel internațional devine acum un obiectiv tangibil. Mulțumesc PepsiCo pentru încrederea acordată conducerii AQUA Carpatica de a duce împreună mai departe acest avantaj specific al țării.”

Domnul Jean  Valvis mulțumește colectivului AQUA Carpatica pentru răbdare și reziliență pe tot parcursul proiectului și echipei casei de avocatură Radu Tărăcilă Pădurariu Retevoescu (RTPR) pentru profesionalismul și rigoarea de care au dat dovadă.

Despre AQUA Carpatica

Izvoarele descoperite în Munții Carpați, după 5 ani de analiză a surselor de apă minerală și selectarea celor cu o puritate și un gust excepțional, brandul AQUA Carpatica a fost creat în 2010 și a fost adoptat imediat ca love brand de către consumatorii români.

În doar patru ani, în 2014, AQUA Carpatica a devenit cel mai bine vândut produs de apă minerală plată din România, iar în 2016 a reușit o prezență internațională în nu mai puțin de 16 țări situate in patru continente.

Portofoliul AQUA Carpatica oferă o gamă largă de produse în toate formele de ambalaj (sticlă, PET și doze de aluminiu), adaptate nevoilor și preferințelor consumatorilor.

AQUA Carpatica, având un conținut de nitrați sub nivelul de detecție, este produsul ideal pentru sănătatea copiilor și femei însărcinate, iar gustul excepțional al izvoarelor îl face un produs deosebit pentru consum în segmentul HoReCa.

În vederea protejării sustenabile a purității originale a surselor AQUA Carpatica, conducerea companiei a colaborat în mod direct cu autoritățile locale pentru a pune în aplicare un plan de protecție a mediului, asigurându-se că zona care înconjoară izvoarele nu este influențată de niciun fel de activitate industrială sau de poluare, protejând astfel ecosistemul natural.

Pentru mai multe informații, accesați www.aquacarpatica.com

 

 

 

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de către consumatori de peste un miliard de ori pe zi în mai mult de 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2021, datorită unui portofoliu complementar de snacks-uri și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi delicioase, incluzând multe mărci iconice, fiecare generând estimativ peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Viziunea noastră este aceea de a deveni lider global pe piața băuturilor răcoritoare și snacks-urilor prin obiectivul Winning with Purpose. “Winning with Purpose” reflectă ambiția noastră de a câștiga în piață în mod sustenabil și de a încorpora această intenție în toate aspectele strategiei noastre de business și în brandurile companiei. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com

 

Recent:

TV Business Philosophy2 days ago

Despre Brȃncuşi, relaţii şi mistica iubirii, in cadrul emisiunii „Business Philosophy”

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, de joi, 11 august, de la ora 22:00, a avut-o ca invitată pe...

PODCAST2 days ago

PODCAST: Arta kinetoterapiei și performanța, cu Dragoș Luscan

Dragoș Luscan, founder & Wellness Coach at KinetoFit, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Business Philosophy PODCAST. “Arta kinetoterapiei...

PODCAST2 days ago

PODCAST: Go Invictus România! Spirit al sacrificiului și renașterii

Câțiva componenți ai delegației Invictus România au fost invitații lui Romeo Chiriac la Business Philosophy PODCAST. “Go Invictus România! Spirit al...

TV Business Philosophy3 days ago

Brȃncuşi – Relaţii şi mistica iubirii. Emisiune „Business Philosophy”

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, de joi, 11 august, de la ora 22:00, o va avea ca invitată pe terapeuta...

TV Business Philosophy1 week ago

Motivele revenirii spectatorilor români în tribune

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 a avut ca temă revenirea publicului pe stadioanele din campionatul românesc. Romeo Chiriac și Mihai Igiroșanu...

ECONOMIC1 week ago

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour,...

TV Business Philosophy1 week ago

Motivele revenirii spectatorilor români în tribune – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 va avea ca temă revenirea publicului pe stadioanele din campionatul românesc. Romeo Chiriac și Mihai Igiroșanu vor...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica și PepsiCo anunță încheierea unui parteneriat strategic

Brandul premium de apă minerală AQUA Carpatica întregește portfoliul de produse PepsiCo destinat piețelor europene , cu perspective de expansiune...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Despre astrologie si spiritualitate pe ȋnţelesul copiilor

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată joi, 28 iulie, de la ora 22:00, le-a avut ca invitate pe...

PODCAST2 weeks ago

PODCAST: Pelerinaj spiritual în Iordania, cu ghidul Adel Mahadin

Ghidul turistic iordanian Adel Mahadin a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Business Philosophy PODCAST. “Pelerinaj spiritual în Iordania” a...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: