Connect with us

ECONOMIC

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave.
Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față. Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată.Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”. „Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica. Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase, care, la noi, este asociată cu sucurile. „Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor, li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani.  AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categorie băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica. AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango. În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați liderii de piață. Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate). AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă. Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în  47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL. Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.

Recent:

PODCAST Entertainment4 days ago

Filozofia unui fotograf. Viața și trăirile din spatele aparatului

Podcastul Business Philosophy, care l-a avut ca invitat pe fotograful profesionist Ovidiu Ștefan, a fost moderat de Ileana Vlăduț. 0:00...

ECONOMIC5 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna august 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

TV Business Philosophy6 days ago

„Fata de Aur”, Anamaria Gherghel, multiplă campioană la fotbal tenis. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 4 septembrie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Anamaria...

PODCAST SPORT1 week ago

Culisele transferului la Steaua, cartea autobiografică a Andreei Prisăcariu și cazul Halep – Sinner

Andreea Prisăcariu a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy DESCRIERE:. 00:00 – “Mi-am echilibrat chakrele“ 01:00...

ECONOMIC1 week ago

Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica. Investiţie de 20 de mil. de euro

Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica, cu o investiţie de 20 de milioane de euro,...

ECONOMIC2 weeks ago

Lansarea noului model auto MG ZS HEV+ în România: Inovație, design modern și fiabilitate garantată

Noul MG ZS Hybrid+ va oferi clienților unul dintre cele mai cuprinzătoare pachete din segmentul B-SUV Sistemul revoluționar Hybrid+ oferă...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Factorul mental în tenis, cu Andreea Prisăcariu

Jucătoarea de tenis Andreea Prisăcariu a vorbit despre importanța factorului mental în sportul alb în cadrul emisiunii Business Philosophy, de...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Vasile Maftei: “Nu mai alergăm pe șine, dar putem alerga pe șosea” 

Vasile Maftei a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE: 0:00 – INTRO 1:42...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce presupune lichidarea voluntară a unei persoane juridice în România?

Procesul de lichidare voluntară implică mai multe etape esențiale, menite să asigure respectarea obligațiilor legale și protejarea intereselor tuturor părților...

ECONOMIC3 weeks ago

Un licean francez, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița, încântat de Aqua Carpatica

Un licean francez, Pierre Gallois, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița este încântat de încântat de Aqua...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: