Connect with us

ECONOMIC

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave.
Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față. Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată.Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”. „Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica. Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase, care, la noi, este asociată cu sucurile. „Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor, li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani.  AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categorie băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica. AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango. În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați liderii de piață. Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate). AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă. Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în  47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL. Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.

Recent:

PODCAST CULTURA23 hours ago

“Cartea Brâncuși, dragostea mea” va fi publicată și în limba hindi

Claudia Motea, actriţa de origine romȃno-canadiană, care a reușit  să se impună pe scena vieții culturale românești ca poetă, scriitoare,...

ECONOMIC2 days ago

Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace

Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...

PODCAST SPORT5 days ago

Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“

Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...

TV Business Philosophy6 days ago

Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion

Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...

ECONOMIC6 days ago

AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee

Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești

După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată  pe actriţa...

ECONOMIC2 weeks ago

Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii

Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

ECONOMIC2 weeks ago

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: