Connect with us

Creatii

Aqua Carpatica, brandul Campionilor în ediția jubiliară ATP de la Londra

AQUA Carpatica continuă să construiască un vis îndrăzneț pentru români chiar și în această perioadă dificilă cauzată de pandemie. Brandul românesc pune în continuare România pe harta lumii prin acțiunile întreprinse și o face cunoscută  la nivel internațional ca Patria Apelor Minerale.

Anul trecut, brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica a pregătit o surpriză pentru românii care au trecut de 1 Decembrie prin Times Square. Drapelul național, munții Carpați, dar și o urare atât în limba română, cât și în limba engleză au putut fi văzute atunci pe 13 ecrane din Times Square, New York City, chiar de 1 Decembrie, Ziua Națională a României.

Iar acum brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica poate fi văzut la Turneul Campionilor de tenis, ajuns la cea de-a 50-a ediţie. Competiția ce reunește cei mai mari jucători ai lumii se desfăşoară anul acesta pentru ultima oară la Londra, turneul urmând să fie mutat la Torino începând din 2021.

De asemenea, AQUA Carpatica a sprijinit Federația Română de Tenis, contribuind la succesele răsunătoare înregistrate de echipa de Fed Cup ce a avut în componență pe Simona Halep, Irina Begu sau Sorana Cîrstea. De asemenea, AQUA Carpatica sponsorizează Academia Victor Hănescu și alte competiții importante din sport.

 

 

 

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii16 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy18 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: