Connect with us

Creatii

Aqua Carpatica, brandul Campionilor în ediția jubiliară ATP de la Londra

AQUA Carpatica continuă să construiască un vis îndrăzneț pentru români chiar și în această perioadă dificilă cauzată de pandemie. Brandul românesc pune în continuare România pe harta lumii prin acțiunile întreprinse și o face cunoscută  la nivel internațional ca Patria Apelor Minerale.

Anul trecut, brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica a pregătit o surpriză pentru românii care au trecut de 1 Decembrie prin Times Square. Drapelul național, munții Carpați, dar și o urare atât în limba română, cât și în limba engleză au putut fi văzute atunci pe 13 ecrane din Times Square, New York City, chiar de 1 Decembrie, Ziua Națională a României.

Iar acum brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica poate fi văzut la Turneul Campionilor de tenis, ajuns la cea de-a 50-a ediţie. Competiția ce reunește cei mai mari jucători ai lumii se desfăşoară anul acesta pentru ultima oară la Londra, turneul urmând să fie mutat la Torino începând din 2021.

De asemenea, AQUA Carpatica a sprijinit Federația Română de Tenis, contribuind la succesele răsunătoare înregistrate de echipa de Fed Cup ce a avut în componență pe Simona Halep, Irina Begu sau Sorana Cîrstea. De asemenea, AQUA Carpatica sponsorizează Academia Victor Hănescu și alte competiții importante din sport.

 

 

 

Recent:

ECONOMIC2 days ago

Alege un stil de viață sănătos și relaxant, alege un apartament nou la malul mării

Este binecunoscut faptul că stresul și ritmul alert al vieții cotidiene și-au pus amprenta asupra sănătății multor persoane. Din această...

SPORT4 days ago

Cine sunt câștigătorii celei de a XIII-a ediții a Dr. Oetker Junior Trophy

Arina Fomina a câștigat cea de a XIII-a editie a Dr. Oetker Junior Trophy, după ce a învins-o în finală,...

SPORT5 days ago

Doi jucători de la Academia Victor Hănescu, în semifinalele Dr. Oetker Junior Trophy

Doi jucători de la Academia Victor Hănescu s-au calificat în semifinalele celei de a XIII-a ediții a Dr. Oetker Junior...

PODCAST SPORT1 week ago

Frații Grosu, studiu de caz despre ce înseamnă handbalul profesionist

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderată de Olivia Cucoș, i-a avut ca invitati pe frații Ioan și Ștefan Grosu...

SPORT2 weeks ago

Începe cea de a XII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy

Cea de a XIII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy, competiție internațională din cadrul Tennis Europe, categoria 1, va avea...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Frații Grosu, despre performanța în handbal

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Olivia Cucoș, i-a avut ca invitati pe frații...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Hănescu, despre vecinul de academie Mutu, Halep, David Popovici și cazul Sinner

Victor Hănescu a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Fostul nr. 26 ATP,...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna aprilie

Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST CULTURA3 weeks ago

Arta este un act de curaj, nu trebuie ascunsă

Fabiana Dima, pictor, instructor de artă, pictură și grafică la Center for Arts by Fabiana Dima, a fost invitata Ilenei...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Tenisul viitorului: tehnologie și performanță la Academia Victor Hănescu

https://www.youtube.com/watch?v=Nj4Gikq9wJY Fostul nr. 26 ATP, Victor Hănescu, a fost învitat la emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: