Connect with us

ECONOMIC

Alexandrion Group va deschide hotelul Alexandrion Royal din Sinaia în 2023

  • În urma unui proces complex de rebranding, hotelul New Montana din Sinaia a fost redenumit Alexandrion Royal pentru a reflecta noul concept şi a marca apartenenţa sa la Grupul Alexandrion;

  • Investiţiile estimate în lucrările de renovare şi modernizare se vor ridica la aproximativ 17 milioane de euro;

  • Hotelul va include multiple facilităţi: 4 restaurante cu specific românesc, italienesc, japonez şi mediteranean, baruri, zonă de lounge, SPA, baie turcească, saună, piscină, sală de sport şi salon de înfrumuseţare.

Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri spumante din România şi singurul producător de whisky single malt din ţară, anunţă că va deschide hotelul său din Sinaia în 2023.

Clasificat în categoria 4 stele, hotelul va avea un concept nou, modern, care va reflecta viziunea preşedintelui fondator al Grupului Alexandrion, dr. Nawaf Salameh şi istoricul grupului şi va oferi oaspeţilor o experienţă unică, memorabilă.

Hotelul a trecut şi printr-un proces complex de rebranding, în urma căruia denumirea sa a fost schimbată din New Montana în Alexandrion Royal, pentru a reflecta noul concept şi a marca apartenenţa sa la Grupul Alexandrion.

În 2020, în perioada pandemiei de COVID-19, grupul a demarat un proces amplu de renovare, constând în reconfigurarea spaţiilor de cazare, mobilarea întregului hotel cu mobilier nou, modern şi dotarea cu aparatură de ultimă generaţie, precum şi extinderea facilităţilor de conferinţe, divertisment şi ingrijire personală pentru turişti.  Investiţia estimată până la finalizarea lucrărilor se va ridica la aproximativ 17 milioane de euro.

Un concept modern, care armonizează povestea Grupului Alexandrion cu multiculturalitatea

“Pe noi provocările aduse de pandemia de COVID-19 nu ne-au speriat, pentru că am ştiut să le transformăm în oportunităţi. Înainte de pandemie, hotelul era rezervat integral cu 3 ani în avans, nu îl puteam închide pentru lucrări.

Aşa că am profitat de această perioadă de pauză pentru industria ospitalităţii şi am schimbat conceptul. Am făcut o renovarea completă, acum putem spune că este un nou hotel şi oaspeţii noştri vor fi surprinşi plăcut de design şi de experienţele pe care le vor avea la Alexandrion Royal.

Am adus aici multiculturalitatea, am îmbinat elemente de design, de mobilier şi materiale de cea mai bună calitate din mai multe ţări.

Dar, cel mai important este faptul că Alexandrion Royal este un hotel care reprezintă grupul Alexandrion şi viziunea mea despre ceea ce înseamnă să oferi o experienţă premium, memorabilă, oaspeţilor, astfel încât aceştia să îşi dorească să se întoarcă iar şi iar.

Cei care ne vor vizita vor afla foarte uşor povestea noastră, începând chiar de la recepţie” a spus Dr. Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Alexandrion Group.

Fiecare zonă a hotelului a fost gândită şi va fi realizată astfel încât să armonizeze, într-o manieră simplă şi elegantă, elemente din povestea grupului şi a preşedintelui său fondator.

Oaspeţii care vor dori să afle mai multe despre Dr. Nawaf Salameh vor putea citi povestea sa de viaţă inspiraţională şi vor putea descoperi momente cheie din parcursul său profesional la parter şi la mezzanin, acolo unde vor fi expuse aceste informaţii.

Cele 6 etaje vor avea denumiri care fac referire la entităţi din cadrul grupului sau la branduri de referinţă din portofoliile de băuturi spirtoase şi vinuri ale Grupului Alexandrion: Nawaf Salameh Family (parter),  Alexandrion Foundation (etajul 1), Saber Elyzia Antarktys (etajul 2), Alexandrion Brandy (etajul 3), Carpathian Single Malt (etajul 4), Brâncoveanu (etajul 5), Rhein (etajul 6). Istoricul fiecarui brand este prezentat la etajul care ii poarta denumirea.

Hotelul Alexandrion Royal va beneficia de o reconfigurare a facilităţilor de cazare, în linie cu creşterea stadardelor de calitate şi confort şi va dispune de 167 de spaţii de cazare: camere şi apartamente.

“Am adus mobilă, covoare, parchet, faianţă şi multe alte materiale şi elemente de decor din toată lumea, din Brazilia, Grecia, Spania, Italia sau Ungaria, pentru că ne-am dorit să avem cea mai bună calitate şi un design interior modern, elegant, dar şi cald, să-i facem pe oameni să se simtă ca acasă, dar, în acelaşi timp să simtă că îşi fac cadou câteva zile de răsfăţ, într-un spaţiu rafinat”, a completat Dr. Nawaf Salameh.

Restaurante cu specific românesc, italienesc, japonez şi mediteranean

În cele 4 restaurante ale hotelului, oaspeţii vor putea savura o varietate de preparate culinare sofisticate din bucătăriile românească, italienească, mediteraneană şi japoneză, complimentate de băuturi spirtoase şi vinuri din portofoliul Alexandrion Group, printre care se vor număra primul whisky single malt din România, Carpathian Single Malt, Brâncoveanu Vinars, lichiorurile  Saber Elyzia şi spumantul Rhein Extra.

Atmosfera va fi întreţinută şi de momente de live entertainment. Cei care vor vizita hotelul Alexandrion Royal se vor putea relaxa şi bucura de clipe frumoase în compania prietenilor şi a familiei în barurile din interiorul şi exteriorul hotelului.

“E important să ai condiţii de cazare foarte bune într-un hotel, dar, la fel de important sau, aş spune şi mai important, pentru o experienţă extraordinară, este să ai opţiuni variate şi de bună calitate pentru relaxare şi entertainment.

Atmosfera pe care o vom crea în restaurantele şi barurile noastre va fi autentică pentru că am adus elemente chiar din ţările respective. Spre exemplu, vom avea ingrediente şi veselă chiar din Japonia la restaurantul Benihana.

Chefii au foarte multa experienţă şi sunt specializaţi în bucătariile specifie fiecărui restaurant, ştiu toate secretele culinare. O revelaţie pentru oaspeţi va fi şi restaurantul italienesc Del Chiaro, care va purta numele secretarului domnitorului Constantin Brâncoveanu, în linie cu conceptul hotelului. Sunt multe surprize pe care oaspeţii noştri le vor descoperi treptat, dupa ce hotelul va fi deschis”, a adăugat Dr. Nawaf Salameh.

Piscina şi zona de SPA a hotelului Alexandrion Royal vor fi, de asemenea, renovate cu ajutorul unor experţi în domeniu, din străinătate, iar Alexandrion Group va adăuga la facilităţile oferite de hotel o baie turcească, o saună şi un salon de înfrumuseţare.

Hotelul dispune şi de sală de sport pentru cei care îşi doresc să se menţină în formă şi atunci când călătoresc, dar şi pentru localnici.

Spaţiul dedicat conferinţelor şi evenimentelor va fi reconfirgurat şi va include 3 săli denumite după brandurile Carpathian Single Malt, Brâncoveanu Vinars şi Rhein Extra. Cea mai mare dintre ele va putea acomoda până la 300 de persoane şi va putea fi amenajată atât pentru conferinţe şi evenimente corporate, cât şi pentru evenimente private.

Degustări de vin şi tururi ghidate la crama din Dealu Mare şi la Pivniţele Rhein pentru oaspeţii hotelului

“Eu mi-am dorit din start să le ofer oaspeţilor noştri mult mai mult decât un hotel obişnuit şi să fac o legătură între hotel şi afacerile grupului.

De mulţi ani noi organizăm degustări de vin şi tururi ghidate la crama noastră din regiunea Dealu Mare unde producem vinuri premiate la cele mai mari competiţii internaţionale şi la Pivniţele Rhein & CIE 1892 de la Azuga, cu o tradiţie extraordinară, unde se produce cel mai vechi vin spumant din România.

Ambele se află în aceeaşi regiune în care se află hotelul nostru, aşa că vom organiza astfel de tururi şi pentru oaspeţii hotelului”, a concluzionat dr. Nawaf Salameh.

Hotelul Alexandrion Royal are aproximativ 200 de angajaţi cu experienţă bogată în industria ospitalităţii, care provin din mai multe ţări, precum Egipt, Grecia, Indonezia şi România.

Operaţiunile hotelului şi cele ale Pivniţelor Rhein & CIE Azuga 1892 sunt coordonate de către directorul general Tarek Victor Guirgis, iar segmentul de Food & Beverages al grupului este coordonat de Ilie Rîşnoveanu.

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția băuturi spirtoase și vinuri din România și singurul producător de single malt din țară.

Grupul are o istorie de peste 200 de ani în industria de băuturi spirtoase locale, producând unele dintre cele mai puternice mărci din România, la DISTILERIILE ALEXANDRION SABER 1789, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor.

Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România.

Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri, liniștite și spumante. Pentru mai multe informații, accesați www.alexandriongroup.com.

Recent:

ECONOMIC23 hours ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online din luna ianuarie

Aqua Carpatica este lider în topul expresiilor celor mai vizibile branduri de apă în luna ianuarie 2023, informează iqads.ro. Topul...

ECONOMIC1 day ago

Fundația Alexandrion: Ȋmpărtăşim cu tristeţe vestea trecerii în neființă a Academicianului Răzvan Theodorescu

Fundația Alexandrion precizează pe pagina de Facebook că împărtăşește cu tristeţe vestea trecerii în neființă a Academicianului Răzvan Theodorescu, vicepreședinte...

PODCAST SPORT2 days ago

PODCAST: Alina Dumitru, despre mental coaching și motivația generată din accidentări

Singura campioană olimpică la judo a României, Alina Dumitru, a declarat în cadrul Podcastului Business Philosophy, că o accidentare înainte...

TV Business Philosophy5 days ago

Profilul unui campion mondial – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe vicecampionul mondial în ape înghețate Andrei Enache (CSA...

ECONOMIC5 days ago

Metode pentru îmbunătățirea performanței companiei

Indicatorii de performanță (KPI) sunt un set valori măsurabile care permit evaluarea eficienței acțiunilor întreprinse. KPI-ii pot fi utilizați pentru...

TV Business Philosophy6 days ago

Emisiune Business Philosophy – Esență de campion mondial. Cazul Andrei Enache

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată joi, 2 februarie, îl va avea ca invitat pe vicecampionul mondial în...

ECONOMIC6 days ago

Alexandrion Group, partener al Galei Premiilor BRCC, care a marcat și cea de-a 25-a aniversare a Camerei de Comerț Britanico-Române

Alexandrion Group a susținut în calitate de Partener Silver Gala Premiilor British Romanian Chamber of Commerce (BRCC), care a marcat...

ECONOMIC1 week ago

Ce inseamna print trade marketing?

Avand in vedere mediul de afaceri incert de astazi, competitia pentru retaileri nu a fost niciodata mai mare. Prin urmare...

ECONOMIC1 week ago

Nu gasesti o locatie pentru botez care sa bifeze criteriile tale? Afla este locatia perfecta pentru tine!

Petrecerea de botez este de obicei prima petrecere a bebelusului, de obicei organizata de parinti sau nasi. In Romania exista...

ECONOMIC1 week ago

Foloseste agende personalizate 2023 pentru managementul companiei tale!

Agendele personalizate sunt un instrument de planificare fara distragerea atentiei, care iti ofera confidentialitate totala, beneficii pentru ameliorarea stresului si...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: