ECONOMIC
Alexandrion Group aplică standardele de protecție împotriva răspândirii COVID-19

Alexandrion Group și-a aliniat strategia de business la toate măsurile guvernamentale propuse pentru a asigura prevenirea expunerii la noul virus COVID-19 (coronavirus) și a ajuta la limitarea răspândirii acestuia. Măsurile de protecție sunt aplicate atât în unitățile de producție, procesele derulate în cadrul acestora, cât și în cadrul comunității angajaților grupului.
Contextul, național și internațional, generat de pandemia COVID-19 stă la baza măsurilor implementate, axate pe limitarea răspândirii efectelor virusului și pe protejarea atât a angajaților Grupului, cât și a consumatorilor.
În cadrul Alexandrion Group, la nivelul unităților de producție (Distileriile Alexandrion și THE ICONIC ESTATE), toate direcțiile propuse de organizațiile de sănătate și de autoritățile guvernamentale, în vederea limitării răspândirii COVID-19 sunt respectate cu strictețe. Sănătatea consumatorilor rămâne prioritatea principală pentru companie, care menține în același timp calitatea superioară a produselor Alexandrion Group.
Mai mult decât atât, Alexandrion Group a avut grijă ca toți angajații să își desfășoare activitățile în condiții de siguranță maximă și, pe cât posibil, să își continue activitatea prin intermediul platformelor de tip „work from home”. Toate călătoriile de afaceri, precum și toate evenimentele pe care grupul intenţiona să le desfăşoare sau să le sponsorizeze ȋn perioada imediat următoare, sub egida Fundației Alexandrion sau sub umbrela Alexandrion Group, au fost anulate sau amânate în contextul pandemiei COVID-19. Printre aceste evenimente se numără și ediția a IV-a a « Dezbaterilor de la Sinaia ». Pentru Alexandrion Group, sănătatea și siguranța depășesc orice alt interes.
De asemenea, ȋn ceea ce priveşte serviciile de ospitalitate ale companiei, toate unitățile de cazare din portofoliul Alexandrion Group : hotelul New Montana situat în staţiunea Sinaia (Jud. Prahova) și Pensiunea și Cramele Rhein din Azuga (Jud. Prahova) se mândresc cu menținerea celor mai înalte standarde de curățenie și igienă. Ca răspuns la COVID-19, s-au luat toate măsurile necesare propuse de autoritățile naționale și internaționale de sănătate publică pentru a îmbunătăți în continuare protocoalele de curățenie și igienă.
Una dintre valorile fundamentale ale Alexandrion Group este interacțiunea fructuoasă, atât directă, cât şi indirectă dintre oameni și companie. Clienții Alexandrion Group pot consuma cu încredere și în mod responsabil produsele plasate în piață de către companie – fabricarea, monitorizarea și controlul acestora desfăşurându-se conform standardelor certificate care atestă calitatea superioară.
Alexandrion Group este un jucător global important, prezent ȋntr-un număr mare de ţări prin intermediul produselor distribuite şi având sucursale ȋn Cipru, Brazilia și Statele Unite ale Americii. Compania a luat aceleaşi măsuri pentru protecţia angajaţilor, clienţilor şi partenerilor săi din străinătate, propuse şi aprobate de către consiliul director al grupului şi implementate imediat ȋn toate unităţile de producţie şi birourile din toate locaţiile.
Alexandrion Group continuă să monitorizeze evoluţia situaţiei ȋn continuă schimbare şi le stă la dispoziţie partenerilor şi clienţilor prin intermediul contactelor obişnuite, pentru gestionarea operaţiunilor cotidiene.
Alexandrion Group dă asigurări că va continua să implementeze cele mai bune soluţii posibile pentru a proteja sănătatea angajatilor şi clienţilor săi, ȋn aceste momente dificile.
Despre Alexandrion Group:
Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante in 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate.
Recent:


Elemente de amenajări interioare inedite care vor transforma complet locuința ta
Amenajarea interioară reprezintă o modalitate minunată de a-ți exprima personalitatea și de a crea un spațiu unic și reconfortant în...


Cum îți surprinzi iubitul de Crăciun? Top 3 idei de cadou inedite
Perioada Crăciunului se apropie, iar odată cu ea și dăruirea cadourilor între prieteni și cei apropiați. Dacă ai un partener...


Analiza datelor și automatizarea în auditul financiar: beneficii pentru businessul tău
Auditul financiar a evoluat semnificativ în ultimele decenii, odată cu avansarea tehnologiei și creșterea volumului de date disponibile pentru auditori....


Îți dorești să menții aroma proaspătă în casă? Iată 3 metode mai puțin cunoscute pentru a menține mirosul plăcut acasă
Mirosul din casă este primul detaliu care descrie atmosfera spațiului, fiind resimțit chiar din primele trei secunde de la intrarea...


Alexandrion Group, premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului Financiar
Alexandrion Group a primit un premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului...


Despre economia circulară, cu Neacşu Cristina, responsabil CSR GreenGroup
Emisiunea “Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 22 noiembrie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Neacşu...


Superstiții în lumea plantelor. Un business Verde – Podcast
Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design“. DESCRIERE: 01:00 Job...


“Roata Norocului” de la Alexandrion, o adevărată atracție la deschiderea Supermarketului “La Cocoș 2”
“Roata Norocului” a fost o adevărată atracție pentru cei care au venit să facă cumpărături şi să se bucure de...


AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice
AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice, îa cadrul ediției...


Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a zecea ediții a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu
Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a X-a ediţii a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu. În cadrul galei au fost premiaţi oameni...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
