ECONOMIC
Alexandrion Group aplică standardele de protecție împotriva răspândirii COVID-19
Alexandrion Group și-a aliniat strategia de business la toate măsurile guvernamentale propuse pentru a asigura prevenirea expunerii la noul virus COVID-19 (coronavirus) și a ajuta la limitarea răspândirii acestuia. Măsurile de protecție sunt aplicate atât în unitățile de producție, procesele derulate în cadrul acestora, cât și în cadrul comunității angajaților grupului.
Contextul, național și internațional, generat de pandemia COVID-19 stă la baza măsurilor implementate, axate pe limitarea răspândirii efectelor virusului și pe protejarea atât a angajaților Grupului, cât și a consumatorilor.
În cadrul Alexandrion Group, la nivelul unităților de producție (Distileriile Alexandrion și THE ICONIC ESTATE), toate direcțiile propuse de organizațiile de sănătate și de autoritățile guvernamentale, în vederea limitării răspândirii COVID-19 sunt respectate cu strictețe. Sănătatea consumatorilor rămâne prioritatea principală pentru companie, care menține în același timp calitatea superioară a produselor Alexandrion Group.
Mai mult decât atât, Alexandrion Group a avut grijă ca toți angajații să își desfășoare activitățile în condiții de siguranță maximă și, pe cât posibil, să își continue activitatea prin intermediul platformelor de tip „work from home”. Toate călătoriile de afaceri, precum și toate evenimentele pe care grupul intenţiona să le desfăşoare sau să le sponsorizeze ȋn perioada imediat următoare, sub egida Fundației Alexandrion sau sub umbrela Alexandrion Group, au fost anulate sau amânate în contextul pandemiei COVID-19. Printre aceste evenimente se numără și ediția a IV-a a « Dezbaterilor de la Sinaia ». Pentru Alexandrion Group, sănătatea și siguranța depășesc orice alt interes.
De asemenea, ȋn ceea ce priveşte serviciile de ospitalitate ale companiei, toate unitățile de cazare din portofoliul Alexandrion Group : hotelul New Montana situat în staţiunea Sinaia (Jud. Prahova) și Pensiunea și Cramele Rhein din Azuga (Jud. Prahova) se mândresc cu menținerea celor mai înalte standarde de curățenie și igienă. Ca răspuns la COVID-19, s-au luat toate măsurile necesare propuse de autoritățile naționale și internaționale de sănătate publică pentru a îmbunătăți în continuare protocoalele de curățenie și igienă.
Una dintre valorile fundamentale ale Alexandrion Group este interacțiunea fructuoasă, atât directă, cât şi indirectă dintre oameni și companie. Clienții Alexandrion Group pot consuma cu încredere și în mod responsabil produsele plasate în piață de către companie – fabricarea, monitorizarea și controlul acestora desfăşurându-se conform standardelor certificate care atestă calitatea superioară.
Alexandrion Group este un jucător global important, prezent ȋntr-un număr mare de ţări prin intermediul produselor distribuite şi având sucursale ȋn Cipru, Brazilia și Statele Unite ale Americii. Compania a luat aceleaşi măsuri pentru protecţia angajaţilor, clienţilor şi partenerilor săi din străinătate, propuse şi aprobate de către consiliul director al grupului şi implementate imediat ȋn toate unităţile de producţie şi birourile din toate locaţiile.
Alexandrion Group continuă să monitorizeze evoluţia situaţiei ȋn continuă schimbare şi le stă la dispoziţie partenerilor şi clienţilor prin intermediul contactelor obişnuite, pentru gestionarea operaţiunilor cotidiene.
Alexandrion Group dă asigurări că va continua să implementeze cele mai bune soluţii posibile pentru a proteja sănătatea angajatilor şi clienţilor săi, ȋn aceste momente dificile.
Despre Alexandrion Group:
Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante in 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate.
Recent:
Menține-te hidratat, chiar și în perioada iernii!
În sezonul rece senzația de sete este mai redusă. Cu toate acestea, este indicat să avem totuși grijă să rămânem...
Miracolul descoperit de chinezi în coarnele cerbilor
Biolog, jurnalist și expert în faună cinegetică, Nicu Pârlog, a fost invitatul lui Laurențiu Ciornei la podcastul Business Philosophy. 00:00...
Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul
Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...
Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român
În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...
Arta instructajului canin și mondioring în România
Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...
Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă
Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...
Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....
Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor
Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...
Cine sunt câștigătorii celei de a XXV-a ediție a Galei Fotbalului Românesc
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Redactorul Șef al Revistei...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/