Connect with us

Creatii

adidas lansează Ultraboost 21 – cea mai nouă versiune a modelului iconic oferă energie cu fiecare pas

adidas lansează astăzi ULTRABOOST 21, o nouă versiune a celui mai de succes model pentru alergare al brandului.

O echipă de designeri și dezvoltatori de produse adidas a lucrat îndeaproape cu comunitatea de alergători adidas și cu atleți care au testat pantofii pentru a crea noua siluetă, care reimaginează modelul original ULTRABOOST pentru a oferi un nou design îndrăzneț, combinat cu cele mai noi tehnologii pentru performanță.

Inovația de bază în ULTRABOOST 21 este reproiectarea sistemului de torsiune a pantofului. Noul adidas LEP („Linear Energy Push”) oferă o creștere cu 15% a rigidității la îndoirea părții din față a tălpii pentru o alergare mai receptivă. Acest sistem împreună cu tehnologia adidas BOOST din talpa intermediară a pantofului, care include cu 6% mai mult BOOST printr-o curbă exagerată a călcâiului, oferă alergătorilor un retur incredibil de energie și confort la fiecare pas.

Modelul adidas ULTRABOOST 21 oferă:

  • BOOST optimizat – cu 6% mai multe capsule BOOST decât în ULTRABOOST 20 pentru a oferi alergătorilor combinația perfectă dintre suport și confort
  • ADIDAS LEP – un sistem de torsiune „Linear Energy Push” reproiectat, cu material mai rigid, întărit în talpa intermediară, pentru a oferi alergătorilor o flexibilitate redusă a părții din față a tălpii și o receptivitate sporită
  • PRIMEKNIT + – o țesătură precis proiectată și prelucrată pentru a oferi susținere incredibilă și mișcare îmbunătățită, combinând confortul pur, greutatea redusă și performanță
  • Suport durabil – Partea superioară este realizată cu PRIMEBLUE, un material reciclat de înaltă performanță care conține cel puțin 50% Parley Ocean Plastic, consolidând angajamentul pentru sustenabilitate exprimat de adidas în 2015

adidas a crezut întotdeauna că, prin sport, are puterea de a transforma vieți și ULTRABOOST 21 întruchipează acest angajament de a aduce energie oamenilor pentru a stimula schimbarea pozitivă și îmbunătățirea de sine. Sosind într-un moment în care orașele din întreaga lume au fost puternic afectate de pandemia de Coronavirus, alergarea a continuat să fie o constantă care a menținut orașele și comunitățile în mișcare.

Un studiu global organizat de adidas a evidențiat puterea alergării în transformarea pozitivă și îmbunătățirea bunăstării fizice și mentale în comunități. S-a dovedit că alergătorii au cu 20% mai multe șanse decât cei care nu alergă să experimenteze niveluri crescute de energie, iar peste 40% dintre respondenții care și-au crescut frecvența cu care alergă au spus, de asemenea, că au dezvoltat o perspectivă mai pozitivă asupra vieții. În același timp, peste 1 din 3 persoane au identificat beneficiile alergării pentru sănătatea mintală ca fiind unul dintre principalii lor factori motivanți.

Alberto Uncini Manganelli, Director General / Vicepreședinte Senior, adidas Running, a declarat: „ULTRABOOST a fost în mod constant un amestec unic și senzațional de design remarcabil, inovații revoluționare, performanță de neegalat și experiență unică pentru consumatori.

BOOST și PRIMEKNIT au creat și au ridicat standardele în industrie, în timp ce PRIMEBLUE a stabilit un nou reper de sustenabilitate, iar adidas LEP stabilește noi standarde de performanță.

ULTRABOOST a fost întotdeauna un „prim”, un „pionier”, bucurând în fiecare zi milioane de utilizatori din întreaga lume, câștigându-le inima și mintea și schimbându-le modul în care percep alergarea.”

Moritz Höllmüller, Director Senior Pentru Designul Pantofilor, adidas Running, a declarat: „Prin crearea adidas ULTRABOOST 21 am dezvoltat cel mai holistic pantof de alergare de până acum, expresia supremă a confortului și capacității de reacție.

ULTRABOOST este motorul inovației în cadrul adidas, unde obiectivul principal este acela de a face fiecare pantof mai bun decât cel anterior. ULTRABOOST 21 preia toate ingredientele estetice care au făcut parte din ADN-ul original al pantofului și le îmbină cu cea mai recentă tehnologie, cum ar fi adidas LEP, pentru a crea un pantof care combină toate aceste caracteristici extraordinare de design cu confort incredibil, suport și retur de energie.

„ULTRABOOST 21 este o declarație puternică a valorilor adidas. Este un produs cu adevărat unic și tot ce ți-ai putea dori într-un pantof de alergare!”

adidas ULTRABOOST 21 va fi lansat la nivel international pe 4 februarie 2021 și prezintă un mix vibrant între culorile alb și galben fluorescent, ilustrând vizual tema nivelului ridicat de energie.

Pentru a afla mai multe, urmăriți Ultraboost 21 pe Instagram, Facebook și Twitter utilizând #Ultraboost 21 și @adidasrunning.

 

 

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: