ECONOMIC
Abordarea modernă, fundamentală pentru o agenție SEO și în 2023

Anul 2022 se îndreaptă, cu pași tot mai repezi, spre final. Și, odată cu trecerea anilor, putem observa cum tendințele sociale – în speță, comportamentul de consum la nivel macrosocial – se modifică și ele. De pildă, tot mai multe persoane preferă, în ziua de azi, shopping-ul online, în detrimentul celui clasic, cu care eram obișnuiți până la apariția și dezvoltarea Internetului.
Această tendință poate fi remarcată, cu atât mai mult, în urma pandemiei COVID-19 – debutând chiar de la începutul acesteia –, caracterizată printr-o orientare în masă a consumatorilor de pretutindeni către comerțul electronic. Mărturie în acest sens, printre multe alte aspecte, stau creșterile semnificative de vânzări online în domenii precum: electrocasnice, îmbrăcăminte și încălțăminte, consumabile, produse cosmetice sau chiar și produse alimentare.
Restricțiile de la acea vreme (respectiv, măsurile de distanțare socială) au determinat tot mai mulți retaileri și tot mai multe branduri să implementeze ori să-și dezvolte servicii de livrare la domiciliu, prin intermediul site-urilor deținute (n.r. magazine online, în principal). Odată cu acest trend, sub influența cererii crescute pentru o astfel de opțiune și a competiției acerbe, a apărut și nevoia stringentă a antreprenorilor digitalizați de a apela la diverse tehnici de promovare digitală, mai mult ca oricând.
Una dintre cele mai elaborate, accesibile și eficiente astfel de tehnici (la cel mai rentabil raport calitate – preț) constă în optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare (n.r. Google), tehnică ce poate fi pusă cu succes în aplicare de către o agentie SEO.
Totuși, nu orice agenție poate face față cu brio, în momentul de față, cerințelor și așteptărilor clienților săi. Numai o agenție cu o experiență îndelungată în e-marketing, în general, și în Search Engine Optimization, în particular, poate livra rezultate notabile pentru aproape orice tip de business.
Totodată, trebuie avut în vedere faptul că optimizarea de acest gen, în sine, a evoluat de-a lungul timpului, iar în prezent este nevoie de o agenție SEO care să aibă o abordare modernă asupra întregului proces de optimizare. Provocările actuale sunt, cu siguranță, altele decât în trecut, după cum sugeram mai devreme și prin referința la adresa pandemiei prin care omenirea a trecut în ultimii 2-3 ani.

agentie seo
Însă, de asemenea, de notat este inclusiv faptul că o agenție SEO nu activează după niște reguli clare, concrete, întrucât nu există un „manual” universal valabil pentru implementarea procesului de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare. În primul rând, fiecare business prezintă particularitățile și nevoile sale. În al doilea rând, modul în care funcționează algoritmii Google privind clasificarea site-urilor în paginile cu rezultate de căutare (SERPs) este, în mare parte, confidențial.
Drept urmare, în condițiile date, inclusiv ale crizei financiare care începe să se contureze, o agenție SEO de top va trebui să urmeze, și în 2023, o abordare modernă pentru a da randament. În acest sens, scurt și cuprinzător, cităm:
„SEO modern presupune implicarea agenției în marketingul general al companiei, analiză SWOT a business-ului și implementarea unei strategii eficiente, în funcție de nevoile de business ale fiecărui client în parte. Procesul de optimizare SEO modern implică un adevărat mix: multă analiză, marketing clasic, PR, comunicare etc.” – iAgency.ro
Cu alte cuvinte, o agenție SEO modernă trebuie să ofere, pe lângă Search Engine Optimization ca atare, orice alte servicii conexe (integrate) ce ar putea susține procesul de optimizare: consultanță în afaceri, Web Design, campanii PPC, promovare Social Media ș.a.m.d.
Recent:


Echipa României, campioană europeană la șah la categoria sub 12 ani
Echipa României a ocupat primul loc la Campionatul European de Şah pentru tineret pe echipe la categoria sub 12 ani....


Dan Chilom, invitat special în podcastul Hai să vorbim: „Am jucat contra lui Iniesta, apoi am fost în comă după un meci în Finlanda”
Un nou episod din podcastul Hai să vorbim îl aduce în prim-plan pe Dan Chilom, un personaj fascinant al fotbalului...


Theo Rose: Domeniile Sâmburești mi-au fost alături la Pe Vechi
https://www.youtube.com/watch?v=uymwURnmOi0 Pe malul Oltului, descoperim o poveste nespusă a unui vin special. Noblețe franțuzească cu suflet românesc, unite într-un pahar...


Dincolo de fotbal – sport, carieră, viziune
Ce se întâmplă când experiența din teren se transformă în lecție de viață? Dincolo de aplauze, trofee și cronici sportive,...
AQUA Carpatica susține setea de informație la UBtalks
Într-o lume în care lucrurile nu sunt mereu ceea ce par a fi, am vrut să aflăm cum gândesc tinerii...


Ce şi cine face diferenţa pentru accesarea finanţărilor
Andreea Szabo, consultant fonduri nerambursabile Startup Projects, a fost invitata Ilenei Vlăduț la podcastul Business Philosopy. DESCRIERE: 0:00 Intro Prezentare...


Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna iunie
Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


Ionuț Stancovici, despre cartea „Viața e afară” și puterea transformatoare a sportului, în podcastul „Hai să vorbim” cu Olivia Cucoș
Într-un episod profund și inspirațional al podcastului „Hai să vorbim”, moderat de Olivia Cucoș, Ionuț Stancovici – fondatorul asociației Caiac...


Experiențe inedite ȋn Grădinile Cunoașterii. Emisiune Business Philosophy
Emisiunea “Business Philosophy”, de la Canal 33, programată pe 2 iulie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitată pe...


Ovidiu Herea, despre situațiile de criză întâlnite în carieră
Ovidiu Herea a vorbit despre situațiile de criză întâlnite în carieră în cadrul podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac....
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
