Analize & Studii
Abordare holistică în antreprenoriatul social, cu Dr. Vanessa Youness
Un astfel de concept, o abordare holistică, a intreg proiectului, permite tuturor angajaților, (co-echipierilor), să lucreze împreună la realizările viziunii comune si complete, spune Dr. Vanessa Youness.
Aflarea mai mult despre practicile holistice, poate ajuta managerii să îmbunătățească modul în care comunică cu echipele lor și să își promoveze obiectivele organizaționale.
Aici discutăm caracteristicile și beneficiile unei abordări globale și pașii pe care îi putem face pentru a începe operațiuni globale de proiecte complete.
Ce este o abordare holistică în “afaceri”?
O abordare globală a afacerii este o strategie care conectează fiecare departament dintr-o “organizație”, pentru a-i ajuta să lucreze ca o singură echipă si un tel comun.
Toți angajații lucrează împreună pentru a atinge un obiectiv organizațional complet.
Toată lumea înțelege modul, în care munca lor aduce beneficii companiei în ansamblu și toți ajută să ia parte la deciziile pe care le ia compania.
Caracteristicile practicilor de afaceri holistice includ:
Organizațiile își stabilesc obiectivele ca o unitate întreagă.
Departamentele creează apoi linii directoare vizibile și ușor de înțeles pentru utilizarea acestor obiective pentru organizarea și finalizarea sarcinilor departamentale.
De exemplu, conform unui model de afaceri tradițional, un creator de conținut de la un organism nonprofit poate lucra pentru a crește traficul pe site-ul web al organizației.
Conform unui model de afaceri holistic, creatorul proiectează conținut de site care ajută organizația non-profit să atragă donații, astfel încât să poată continua să deservească comunitatea. (In cazul nostru, avem propria fundatie YOUness si fondul de investitii YOUness)
Organizatiile cu operațiuni holistice, utilizează materiale de identificare uniformă pentru a se potrivi consumatorilor cu compania lor și cu obiectivele acesteia.
Logo-ul sau motto-ul companiei apare împreună cu produsele acestora.
Albul este culoarea puternică din siglă noastra, insa fiecare proiect trebuie studiat inclusiv din latura psihologica a culorilor si poate deveni o schemă de culori distinctivă, utilizată și în birouri, pe cărți de vizită și conținut.
Echipa are îndrumări privind utilizarea libajului curat, cuvinte de vibratie inalta si unui ton respectos specific de marcă atunci când interacționează cu ceilalti.
Cu cat mai multe laturi, de la cele mai mici detalii la cele mai mari, sunt atinse cu atat mai mult poiectul devine mai intreg, mai holistic.
Recent:
Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul
Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...
Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român
În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...
Arta instructajului canin și mondioring în România
Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...
Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă
Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...
Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....
Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor
Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...
Cine sunt câștigătorii celei de a XXV-a ediție a Galei Fotbalului Românesc
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Redactorul Șef al Revistei...
Câte zile trebuie să dureze o excursie în Egipt pentru a putea vizita cele mai importante obiective turistice?
O excursie în Egipt este o oportunitate ideală pentru a descoperi o cultură milenară și pentru a te bucura de...
Parcul auto de lux preferat de oamenii de afaceri de top din România
Când vine vorba despre succes, detaliile fac diferența. Această filozofie se aplică și atunci când liderii din business aleg mașini...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/