PODCAST - CSR
Business şi mediu. Despre campanii CSR, cu Ileana Vlăduţ – Podcast Business Philosophy

“Business şi mediu. Despre campanii CSR, cu Ileana Vlăduţ” a fost tema Podcastului Business Philosopy, moderat de Romeo Chiriac.
0:00 – Intro
1:11 – Alaturi de “Business Phlilosophy”. In direct, la peste 160 de editii ale emisiunii TV, cred ca am depasit teama de a vorbi in public!
2:33 – Cum imbini businessul cu terapiile si antreprenoriatul media, fara a fi superficial
3:50 – Fiecare experienta te conduce spre a comunica mai bine. Profunzimea mesajului mediatic
4:41 – De ce sunt tearapiile un liant intre activitatile mediatice si responsabilitatea sociala
5:24 – Curiozitatea din copilarie si “De Ce”-ul care ii dispera pe parinti
5:31 – Mi-am dorit sa ma inteleg in primul rand pe mine. Suntem mai mult decat “ce se vede”
6:46 – Aveam un soi de “lipici” la oameni, lucram usor cu ei
7:12 – Cea mai draga terapie a sufletului meu, ce ne infrumuseteaza personalitatea si diminueaza emotiile negative, este terapia florala Bach
8:50 – Devino constient de ceea ce faci si da la o parte limitarile
9:08 – “Mostenirea” strabunicului Brancusi si relaxarea financiara. Mesajul lui Brancusi este accesibil tuturor, nu doar unor privilegiati
10:39 – Pasiunea pentru arta si comunicare – cel mai mare dar pe care l-am mostenit de la strabunicul Brancusi 11:38 – Cum manifesti prin desen, terapii si comunicare mostenirea maestrului Brancusi?
12:00 – Cand le oferi oportunitatea de a se exprima liber, copiii devin foarte creativi in cadrul atelierelor de desen si al evenimentelor CSR
13:00 – Un portofoliu de ateliere si evenimente CSR din ultimii 7 ani de zile: “Magia apei informate”, “Apecurate asumate”, “Focus to green eco life”
14:30 – “Saptamana verde” – Am mers pe zona de educatie. Copiii sunt mult mai deschisi si mai receptivi la mediul de viata Focus to Life.
15:00 – “ Taina verde ”- rubrica prezentata in cadrul emisiunii “Educatie verde”. Despre legatura invizibila a oamenilor cu natura
16:46 – Impactul “romanului” asupra mediului. Diferente intre programele CSR din Romania si cele din strainatate
18:58 – Cum cresti vizibilitatea unui brand prin componenta de CSR. Arata ca iti pasa, nu doar sa faci profit. Intoarce ceva comunitatii!
20:19 – Fiecare scoate din buzunarul propriu atat cat doreste. Bugetele CSR ale corporatiilor romanesti, fata de cele din occident
22:10 – Desi a fost initial mai mult o constrangere, in prezent, CSR-ul este apreriat pentru componenta de crestere a vizibilitatii brandurilor. Conteaza mesajul transmis si mediatizarea.
22:57 – Am redescoperit dorinta si harul pentru comunicare scriind articole si impresii pe “Tot Ceea Ce Este” si organizand evenimente
24:56 – Stiri fake exista si in CSR-ul online. Suntem foarte usor de dus de nas. Cum te-ai simti daca ai afla ca ai luat decizii bazandu-te pe informatii false?
27:21 – Este un inceput bun, aceasta “Saptamana verde“. Creste eficienta transmiterii mesajelor la nivel national.
29:29 – Segmentul de varsta 4 -14 ani, este mai receptiv. Copiii exploreaza, devin mai constienti de impactul lor si se autoeduca.
30:10 – Calatoriile ne ofera ocazia sa cunoastem alte culturi. Dobandim respect fata de oamnei si natura. Interactiunea este placuta, atunci cand vrei sa o faci placuta!
31:40 – Uneori este frustrant sa vezi ca lucrurile nu se misca mai repede. Timpul este limitat si proiectele CSR trebuie prioritizate. Accesam canale de mediatizare multiple pentru a fi mai eficienti.
31:40 – Lumea intreaba “Dar la noi cand veniti?” Ma bucura colaborarea cu cadre didactice deschise si oameni “open mind”.
33:04 – Am mediatizat evenimentele CSR organizate, cu scopul de a vedea si altii ca “se poate”.
33:35 – Imi plac toate formele de relief. Daca ti-as face acum o ierarhie a locurilor dragi vizitate, m-as suci cu siguranta in urmatoarele 5 minute.
34:28 – Planuri de viitor in zona de antreprenoriat media si CSR?
35:25 – As zice ca suntem pe drumul cel bun si facem ajustarile necesare. “Happy Lotus Life” e un stil de viata, nu doar o societate!
35:48 – Care sunt mesajele rubricii “Alegeri Potrivite” din saptamana aceasta?
36:45 – Surpriza de la Targu Jiu. Comunicarea cu “Omul cosmic” al lui Brancusi si ansamblul monumental Coloana Infinitului, Masa tacerii si Poarta Sarutului
39:23 – Ne “cioplim” si ne transformam in oameni fericiti, “Happy”. Am mostenit de la strabunicul Brancusi dorinta de a transmite mesaje din ce in ce mai profunde.
Podcastul Business Philosophy este sprijinit de Aqua Carpatica.
Recent:


Despre trecerea de la cariera de fotbalist la cea de antrenor, cu Adrian Iordache
Fostul fotbalist Adrian Iordache, actualmente antrenor, a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 –...


Din tainele antrenoratului, cu Adrian Iordache
Ce înseamnă cu adevărat drumul spre antrenorat în România?Care sunt etapele, provocările și poveștile din culisele fotbalului profesionist?La Business Philosophy,...


Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la CE de Șah pe Echipe la Open
Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la Campionatul European de Șah pe Echipe la...


O delegație a jurnaliștilor din R. Moldova a efectuat o vizită la Curtea de Argeș


AQUA Carpatica revine la UNTOLD Dubai 2025 ca partener oficial de hidratare, consolidând strategia de expansiune în 25 țări
Brandul românesc de apă premium continuă colaborarea cu cel mai spectaculos festival de muzică din Orientul Mijlociu AQUA Carpatica, brandul...


Autocontrol şi Antrenament responsabil, cu Anemaria Gherghel
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 8 octombrie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitată pe cea mai...


O bancnotă românească inedită: 1000 lei tip II cu supratipar de război (1941)
În acest articol prezentăm un tip de bancnotă inedit: 1000 lei ,,tip II cu supratipar”, tip de război (1941). În...


Gemenele care au revoluționat sportul prin intermediul mental coaching-ului
Gemenele Adriana și Gabriela Marin – Mental Coach-i și psihologi sportivi au fost invitatele lui Sorin Chiriac la podcastul Business...


AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna septembrie
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii“ pentru luna...


Pentru al doilea an consecutiv, Caiac SMile accesibilizează plajele pentru persoanele cu dizabilități
Sute de beneficiari au participat la taberele gratuite organizate de asociația sătmăreană la Eforie Sud, pe tot parcursul lunii august...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
