Connect with us

TV Business Philosophy

Dulce Românie. O Istorie a deserturilor de la noi – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de joi, 15 decembrie, ora 22:00, de la Canal 33, îi va avea ca invitați pe Adriana Sohodoleanu și pe Cosmin Dragomir

Adriana este pastry chef și Doctor în sociologia practicilor alimentare, iar Cosmin Dragomir este istoric culinar și coordonator content istoric. Moderatorul Romeo Chiriac va vorbi despre cartea “Dulce Românie – O Istorie a deserturilor de la noi, cu 80 de rețete vechi”.

Unul dintre cele mai ambițioase și complexe proiecte de recuperare gastronomică de la noi – un concept susținut de Dr. Oetker și implementat alături de Harmony Advertising.

 

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amplu și mai ambițios proiect de valorificare a patrimoniului gastronomic material și imaterial românesc – o istorie multimedia și pluridisciplinară a deserturilor din România din cele mai vechi timpuri și până astăzi.

În prezent, pe DulceRomanie.ro sunt publicate peste 50 de articole ample despre istoriile și poveștile dulci din diferite epoci sau despre cofetari ori deserturi celebre și peste 50 de rețete vechi de dulciuri refăcute, modernizate și adaptate pentru zilele noastre.

Proiectul este realizat în colaborare cu doi dintre cei mai buni specialiști în domeniu, Adriana Sohodoleanu și Cosmin Dragomir. Și beneficiază de ilustrații personalizate și de fotografii de epocă din arhivele marilor muzee.

DulceRomanie.ro este una dintre cele mai mari provocări și cel mai amplu demers de readucere în actualitate a tezaurului gastronomic național, iar eforturile comune ale echipei reunite la inițiativa Dr. Oetker dovedesc că rețele de acum câteva secole nu au doar valoare muzeală ci, modernizate și adaptate, au potențial de branduri culinare regionale și/sau micro-locale.

Pe lângă istoriile unor cofetari sau ale unor deserturi celebre, echipa a descoperit câteva rețete fabuloase, dar uitate sau ignorate: tarta de Botoșani sau pesmeții de Brașov de exemplu. Doar despre cozonaci s-au scris câteva mii de cuvinte și nu a fost epuizat subiectul. Există încă multe alte informații inedite care merită cu prisosință să fie recuperate și promovate, iar DulceRomanie.ro este un proiect care încă nu și-a dezvăluit toate surprizele.

Odată cu această inițiativă, Dr. Oetker lansează și o campanie promoțională națională, cu marele premiu în valoare de 20.000 euro.

Cumpărătorii ingredientelor pentru prăjituri și decorațiuni cu etichetă promoțională ce trimit codul unic prin sms la nr. 1816 sau îl înscriu pe site-ul DulceRomanie.ro au șansa să câștige marele premiu sau unul dintre premiile lunare ori săptămânale, prin tragere la sorți.

De asemenea, terapeuta Ileana Vlăduț va prezenta rubrica Alegeri Potrivite.

Recent:

PODCAST CULTURA20 hours ago

Alexandru Buican: Prin această carte l-am adus pe Brâncuși acasă

Scriitorul Alexandru Buican, autor al capodoperei literare “Brâncuși, o biografie legendară” a fost invitatul Ilenei Vlăduț la podcastul Business Philosophy. ...

TV Business Philosophy20 hours ago

Lumea artistică de azi şi lupta pentru vizibilitate

Damian Spinei, interpret de muzică populară, a fost invitatul Oliviei Cucoş la emisiunea Business Philosophy de la Canal 33. Lumea...

CULTURĂ1 day ago

Bianca Mangu sparge rutina cu „Aruba” — un single cu vibe fresh și energie de vacanță

Dacă simți că ai nevoie de o pauză de la tot, pune căștile și dă play. „Aruba” e exact genul...

ECONOMIC1 week ago

Primul loc în Topul BrandRO 2025 a fost ocupat în premieră de AQUA Carpatica, â

Momente pline de emoție la Gala BrandRO! În fiecare toamnă, de 16 ani, jurnaliștii de la Revista Biz, împreună cu...

PODCAST - Business1 week ago

Cum alegi mesajul potrivit pentru cadouri personalizate

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, l-a avut ca invitat pe Adrian Mărgărit, antreprenor şi manager general RaiMar Personalization....

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna august

Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Cristian Mîndru dezvăluie din secretele meseriei de prezentator TV

https://youtube.com/live/A6qx9m4bzOc Visezi să ajungi prezentator TV? Nu rata emisiunea de la Canal 33, „Secretele meseriei de prezentator TV”!  Moderatorul Romeo...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Torje, coechipier în echipa Superbet, cu Răducioiu, Ilie Dumitrescu şi Chivu

Fostul internațional Gabriel Torje a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00 – Prezentarea invitatului, Gabriel...

ECONOMIC3 weeks ago

Cum supraviețuiește și se remarcă o agenție digital marketing în era AI?

Transformările aduse de inteligența artificială au schimbat semnificativ modul în care agențiile de marketing digital operează. Automatizarea sarcinilor repetitive, analiza...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Reconversia profesională în fotbal, cu Gabriel Torje

https://www.youtube.com/live/xqtrjvE1Ppo Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiria, l-a avut ca invitat pe...

Publicitate

Recomandarea noastra: