Connect with us

Stiri

S-a deschis Smarket, singurul restaurant KFC în VR, exclusiv pentru Smart Menu

KFC România a relansat mult așteptatul Smart Menu, unul dintre cele mai îndrăgite produse de către fanii brandului. De această dată, KFC propune consumatorilor o varietate de Smart Menu și, în plus, anunță deschiderea singurului restaurant KFC în VR: Smarket. Prin intermediul unui dispozitiv digital (telefon sau tabletă), consumatorii sunt invitați să se bucure de o experiență virtuală, prin care pot beneficia de premii #pebune, exclusiv create pentru Smart Menu.

Smarket, singurul restaurant KFC virtual, poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount “%”, din viața reală sau din online. Consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde întreaga experiență #fingerlickingood este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. În plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat să treacă 3 probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui. Mai multe detalii despre experiența virtuală se regăsesc într-un tutorial dedicat.

KFC pune la dispoziția celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii #pebune: 600 de vouchere cu  discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, și, prin tragere la sorți, marele premiu al campaniei – o pereche de ochelari VR.

KFC inovează la nivel de comunicare și regândește modalitatea prin care își recompensează fanii, oferindu-le discount-uri într-o formă diferită, de entertainment. Astfel, prin folosirea unei tehnologii interactive, consumatorii care sunt din ce în ce mai conectați la mediul digital se pot bucura de o experiență de tipul unei vânători de oferte #pebune.

Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, toate la un preț special, de 14,90 lei. Pe lângă cele 2 variante deja cunoscute – Picant și Nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta. Dincolo de varietatea de produse și oferte disponibile în restaurantele KFC, serviciul  Delivery, accesibil atât în București, cât și în provincie, pune la dispoziția consumatorilor oferte personalizate care se diferențiază prin combinațiile de produse: THE BOX, Smart Bucket și Smart Bucket Plus. 

„Cu ocazia relansării Smart Menu, una din cele mai îndrăgite campanii de la KFC, ne orientăm către consumatorii care sunt în căutare de oferte autentice, 100% potrivite lor și care, totodată, își doresc o experiență nouă, amuzantă și interactivă. Noile oferte Smart Menu, care conțin produse deja apreciate de fanii KFC, sunt disponibile în restaurantele KFC, dar și în cadrul serviciului Delivery, în variante personalizate pentru cei care vor să comande produsele acasă sau la birou.

În plus, lansăm platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a înțeles că trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și consumatorii care petrec tot mai mult timp în mediul digital. În cadrul platformei de VR, fanii brandului sunt invitați să descopere, în compania celebrului Colonel Sanders, o vânătoare inedită de oferte #pebune. Prin parcurgerea unui traseu virtual, reușim să transformăm oferim consumatorilor informații despre produsele și ofertele KFC printr-o formă de entertainment ce presupune o experiență cu totul diferită de cele cu care aceștia au fost obișnuiți până acum”, a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

Recent:

PODCAST SPORT5 days ago

Despre trecerea de la cariera de fotbalist la cea de antrenor, cu Adrian Iordache

Fostul fotbalist Adrian Iordache, actualmente antrenor, a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 –...

TV Business Philosophy6 days ago

Din tainele antrenoratului, cu Adrian Iordache

Ce înseamnă cu adevărat drumul spre antrenorat în România?Care sunt etapele, provocările și poveștile din culisele fotbalului profesionist?La Business Philosophy,...

SPORT1 week ago

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la CE de Șah pe Echipe la Open

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la Campionatul European de Șah pe Echipe la...

ECONOMIC1 week ago

O delegație a jurnaliștilor din R. Moldova a efectuat o vizită la Curtea de Argeș

 

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica revine la UNTOLD Dubai 2025 ca partener oficial de hidratare, consolidând strategia de expansiune în 25 țări

Brandul românesc de apă premium continuă colaborarea cu cel mai spectaculos festival de muzică din Orientul Mijlociu AQUA Carpatica, brandul...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Autocontrol şi Antrenament responsabil, cu Anemaria Gherghel

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 8 octombrie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitată pe cea mai...

ECONOMIC2 weeks ago

O bancnotă românească inedită: 1000 lei tip II cu supratipar de război (1941)

În acest articol prezentăm un tip de bancnotă inedit: 1000 lei ,,tip II cu supratipar”, tip de război (1941). În...

PODCAST Dezvoltare Personală2 weeks ago

Gemenele care au revoluționat sportul prin intermediul mental coaching-ului

Gemenele Adriana și Gabriela Marin – Mental Coach-i și psihologi sportivi au fost invitatele lui Sorin Chiriac la podcastul Business...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna septembrie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii“ pentru luna...

SOCIAL2 weeks ago

Pentru al doilea an consecutiv, Caiac SMile accesibilizează plajele pentru persoanele cu dizabilități

Sute de beneficiari au participat la taberele gratuite organizate de asociația sătmăreană la Eforie Sud, pe tot parcursul lunii august...

Publicitate

Recomandarea noastra: