ECONOMIC
Puritate și rafinament la FOMO: AQUA Carpatica redefinește efervescența

FOMO a fost evenimentul care a atras toate privirile – un festival la prima ediție, însă care a reușit să își pună amprenta pe harta antreprenoriatului, aducând voci cu greutate atât din industriile naționale, cât și internaționale.
Într-un spațiu aparte, găzduit de Sala Palatului, amenajat într-un stil de decor industrial, cu elemente brute metalice, menite să exprime ideea de construcție continuă, atât în comunicare, cât și în identitatea brandurilor, AQUA Carpaticaa adus contrastul: un spațiu de claritate, liniște și echilibru. Am ales să ne facem vizibilă prezența într-o manieră loială ethosului nostru – simplă, deși diferită, minimalistă și clară în mesajul său.
Activarea campaniei ,,Superbule’’ pentru AQUA Carpatica Forte, implementată împreună cu TheABC.ro., a fost menită să devină o oază de claritate într-un ocean de stimuli și agitație. Drumul participanților către sălile principale a fost ,,acaparat’’ de zeci de bule transparente si argintii, supradimensionate, creând un corner instagramabil, toate sub sloganul „Puritate cu SUPERBULE”.
Puteți citi mai multe și din perspectiva TheABC.ro aici.
Într-o lume plină de agitație, relaxarea poate lua diverse forme. Cei prezenți au avut parte de o mică surpriză dacă aveau curiozitatea să exploreze drumul decorat cu superbule: o folie cu zeci de bule mici însoțite de un mesaj din partea brand-ului a fost inițiativa neașteptată și out-of-the-box cu care am vrut să furăm niște zâmbete din partea participanților FOMO. Îndemnul nostru?
,,JOIN US IN BREAKING BUBBLES! As part of FOMO, one must leave all the stress behind to stay fresh. Become a bubble-breaker and upgrade to a SUPERBUBBLE!
Între efervescență și idei inovative, stresul și agitația exterioară nu au ce căuta, iar AQUA Carpatica a venit cu calitățile sale definitorii– echilibru și puritate, dar și inovație. Rezultatul? Zeci de oameni care s-au oprit, au zâmbit și au plecat mai relaxați. Mii de bule pocnite și o reconfirmare că, uneori, cele mai puternice mesaje sunt cele transmise simplu și natural.
Într-un cadru inovativ, AQUA Carpatica a realizat vestitul ,,walk your talk’’. Am ieșit din bula noastră de confort și am pășit cu delicatețe în spațiul antreprenorial. Am fost alături de iubitorii FOMO cu o sticlă rece de AQUA Carpatica și un moment de respirație sinceră, printre #SUPERBULE.
Recent:


Alexandru Buican: Prin această carte l-am adus pe Brâncuși acasă
Scriitorul Alexandru Buican, autor al capodoperei literare “Brâncuși, o biografie legendară” a fost invitatul Ilenei Vlăduț la podcastul Business Philosophy. ...


Lumea artistică de azi şi lupta pentru vizibilitate
Damian Spinei, interpret de muzică populară, a fost invitatul Oliviei Cucoş la emisiunea Business Philosophy de la Canal 33. Lumea...


Bianca Mangu sparge rutina cu „Aruba” — un single cu vibe fresh și energie de vacanță
Dacă simți că ai nevoie de o pauză de la tot, pune căștile și dă play. „Aruba” e exact genul...


Primul loc în Topul BrandRO 2025 a fost ocupat în premieră de AQUA Carpatica, â
Momente pline de emoție la Gala BrandRO! În fiecare toamnă, de 16 ani, jurnaliștii de la Revista Biz, împreună cu...


Cum alegi mesajul potrivit pentru cadouri personalizate
Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, l-a avut ca invitat pe Adrian Mărgărit, antreprenor şi manager general RaiMar Personalization....


AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna august
Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


Cristian Mîndru dezvăluie din secretele meseriei de prezentator TV
https://youtube.com/live/A6qx9m4bzOc Visezi să ajungi prezentator TV? Nu rata emisiunea de la Canal 33, „Secretele meseriei de prezentator TV”! Moderatorul Romeo...


Torje, coechipier în echipa Superbet, cu Răducioiu, Ilie Dumitrescu şi Chivu
Fostul internațional Gabriel Torje a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00 – Prezentarea invitatului, Gabriel...


Cum supraviețuiește și se remarcă o agenție digital marketing în era AI?
Transformările aduse de inteligența artificială au schimbat semnificativ modul în care agențiile de marketing digital operează. Automatizarea sarcinilor repetitive, analiza...


Reconversia profesională în fotbal, cu Gabriel Torje
https://www.youtube.com/live/xqtrjvE1Ppo Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiria, l-a avut ca invitat pe...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
