Connect with us

Creatii

Nawaf Salameh, Președinte Fondator Grup Alexandrion: „Globul pământesc are 248 de țări, aceasta este piața noastră”

”Globul pământesc are 248 de țări, aceasta este piața noastră”, a spus Nawaf Salameh, Președinte Fondator Grup Alexandrion, într-un interviu acordat Revistei Piața:

Care considerați că vor fi cele mai importante provocări pe care le va oferi anul 2022 Grupului Alexandrion? Dar cele mai importante oportunități?

Creșterea prețurilor la energie și materie primă pune o presiune mare asupra tuturor producătorilor, din toate domeniile.

O altă mare provocare în industria noastră este lipsa reglementărilor. În România consumul de băuturi alcoolice este nereglementat, necontrolat, iar această situație produce haos. Nu se ține cont de restricțiile de vârstă pentru consumul de alcool. Oricine poate produce și comercializa cazane pentru producția de alcool, în orice cantitate și cu orice capacitate și oricine le poate cumpăra. Legislația pentru industria băuturilor alcoolice este învechită, nu are legătură cu actualitatea. Din acest motiv, acest sector de business nu este protejat. Statul trebuie să dea o direcție corectă sectorului de băuturi alcoolice. Țări din Uniunea Europeană precum Franța, Italia, Spania, Germania, sunt exemple bune în acest sens, de la care România se poate inspira.

Lipsa reglementărilor din domeniu face dificil de controlat evoluția businessului în perioada pandemiei de COVID-19. Criza provocată de pandemie ne-a învățat că trebuie să fim puternici și deschiși către noi piețe de export. Cu toate acestea, statul român și băncile statului nu au niciun program de suport pentru antreprenorii care doresc să dezvolte businessuri în străinătate, nu doar să exporte produse. Dezvoltarea unui business în această industrie poate implica, spre exemplu, deschiderea de firme de distribuție în diverse țări, investiții în linii de îmbuteliere. Antreprenorii au nevoie de suport din partea statului și a băncilor statului, care nu au niciun program de susținere, așa cum există în alte țări. Grupul nostru a reușit să găsească singur resursele necesare pentru a face investiții în dezvoltarea la nivel global.

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL CU UN SINGUR CLICK, ÎN EDIȚIA DIGITALĂ A REVISTEI PIAȚA!

O să afli răspunsul și la întrebările:

→  Care sunt planurile de dezvoltare ale Grupului Alexandrion pentru perioada următoare?
→  Ce așteptări aveți de la primul whiskey single malț pentru piața locală? Care sunt primele piețe externe pe care le vizați pentru comercializarea acestui produs nou?
→  Încheiem doi ani dificili și se spune că emoțiile puternice, stresul îi fac pe oameni să consume mai mult alcool. Se reflectă acestea în rezultatele Grupului Alexandrion?
→  În ce măsură a compensat canalul de distribuție din retail funcționarea cu întreruperi și la o capacitate redusă a unităților din HoReCa?
Crama The Iconic Estate și vinurile acesteia, fie spumante, fie cele liniștite, beneficiază de la 1 septembrie de o nouă strategie de comunicare de brand. Care sunt obiectivele acestei noi strategii și cum se vor cuantifica aceste obiective în poziționarea brandurilor de vin din portofoliul Alexandrion?
→  Grupul Alexandrion intenționează preluarea unor producători / branduri noi de vin
în viitorul apropiat?
→  Gândindu-ne la denumirea grupului și efigia lui Alexandru cel Mare din logoul Alexandrion, gândindu-ne la brandul fanion Brâncoveanu presupunem că aveți o afinitate pentru istorie și, în special, pentru anumite personalități din istoria universală și a României. Ce anume vă leagă sufletește de Alexandru cel Mare și de Constantin Brâncoveanu?

(scris de Carol Popa)

Recent:

PODCAST SPORT5 days ago

Despre trecerea de la cariera de fotbalist la cea de antrenor, cu Adrian Iordache

Fostul fotbalist Adrian Iordache, actualmente antrenor, a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 –...

TV Business Philosophy5 days ago

Din tainele antrenoratului, cu Adrian Iordache

Ce înseamnă cu adevărat drumul spre antrenorat în România?Care sunt etapele, provocările și poveștile din culisele fotbalului profesionist?La Business Philosophy,...

SPORT1 week ago

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la CE de Șah pe Echipe la Open

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la Campionatul European de Șah pe Echipe la...

ECONOMIC1 week ago

O delegație a jurnaliștilor din R. Moldova a efectuat o vizită la Curtea de Argeș

 

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica revine la UNTOLD Dubai 2025 ca partener oficial de hidratare, consolidând strategia de expansiune în 25 țări

Brandul românesc de apă premium continuă colaborarea cu cel mai spectaculos festival de muzică din Orientul Mijlociu AQUA Carpatica, brandul...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Autocontrol şi Antrenament responsabil, cu Anemaria Gherghel

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 8 octombrie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitată pe cea mai...

ECONOMIC2 weeks ago

O bancnotă românească inedită: 1000 lei tip II cu supratipar de război (1941)

În acest articol prezentăm un tip de bancnotă inedit: 1000 lei ,,tip II cu supratipar”, tip de război (1941). În...

PODCAST Dezvoltare Personală2 weeks ago

Gemenele care au revoluționat sportul prin intermediul mental coaching-ului

Gemenele Adriana și Gabriela Marin – Mental Coach-i și psihologi sportivi au fost invitatele lui Sorin Chiriac la podcastul Business...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna septembrie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii“ pentru luna...

SOCIAL2 weeks ago

Pentru al doilea an consecutiv, Caiac SMile accesibilizează plajele pentru persoanele cu dizabilități

Sute de beneficiari au participat la taberele gratuite organizate de asociația sătmăreană la Eforie Sud, pe tot parcursul lunii august...

Publicitate

Recomandarea noastra: