Connect with us

Creatii

DulceRomanie.ro sau Istoria dulciurilor din România – un proiect lansat de Dr. Oetker

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amplu și mai ambițios proiect de valorificare a patrimoniului gastronomic material și imaterial românesc – o istorie multimedia și pluridisciplinară a deserturilor din România din cele mai vechi timpuri și până astăzi.

În prezent, pe DulceRomanie.ro sunt publicate peste 50 de articole ample despre istoriile și poveștile dulci din diferite epoci sau despre cofetari ori deserturi celebre și peste 50 de rețete vechi de dulciuri refăcute, modernizate și adaptate pentru zilele noastre.

Proiectul este realizat în colaborare cu doi dintre cei mai buni specialiști în domeniu și beneficiază de ilustrații personalizate și de fotografii de epocă din arhivele marilor muzee.

DulceRomanie.ro este una dintre cele mai mari provocări și cel mai amplu demers de readucere în actualitate a tezaurului gastronomic național, iar eforturile comune ale echipei reunite la inițiativa Dr. Oetker dovedesc că rețele de acum câteva secole nu au doar valoare muzeală ci, modernizate și adaptate, au potențial de branduri culinare regionale și/sau micro-locale.

Pe lângă istoriile unor cofetari sau ale unor deserturi celebre, echipa a descoperit câteva rețete fabuloase, dar uitate sau ignorate: tarta de Botoșani sau pesmeții de Brașov de exemplu. Doar despre cozonaci s-au scris câteva mii de cuvinte și nu a fost epuizat subiectul. Există încă multe alte informații inedite care merită cu prisosință să fie recuperate și promovate, iar DulceRomanie.ro este un proiect care încă nu și-a dezvăluit toate surprizele.

Odată cu această inițiativă, Dr. Oetker lansează și o campanie promoțională națională, cu marele premiu în valoare de 20.000 euro.

Cumpărătorii ingredientelor pentru prăjituri și decorațiuni cu etichetă promoțională ce trimit codul unic prin sms la nr. 1816 sau îl înscriu pe site-ul DulceRomanie.ro au șansa să câștige marele premiu sau unul dintre premiile lunare ori săptămânale, prin tragere la sorți.

Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană, iar în România activează încă din anul 1998. Astăzi, Dr. Oetker România ocupă, cu cele peste 250 produse, poziţia de lider de piaţă pe categoriile sale: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate. Dr. Oetker vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le soluții la îndemână pentru cele mai delicioase și rapide deserturi de casă precum și produse gata preparate ce aduc deliciul oricărui moment.

Recent:

PODCAST SPORT5 days ago

Despre trecerea de la cariera de fotbalist la cea de antrenor, cu Adrian Iordache

Fostul fotbalist Adrian Iordache, actualmente antrenor, a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 –...

TV Business Philosophy5 days ago

Din tainele antrenoratului, cu Adrian Iordache

Ce înseamnă cu adevărat drumul spre antrenorat în România?Care sunt etapele, provocările și poveștile din culisele fotbalului profesionist?La Business Philosophy,...

SPORT1 week ago

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la CE de Șah pe Echipe la Open

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la Campionatul European de Șah pe Echipe la...

ECONOMIC1 week ago

O delegație a jurnaliștilor din R. Moldova a efectuat o vizită la Curtea de Argeș

 

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica revine la UNTOLD Dubai 2025 ca partener oficial de hidratare, consolidând strategia de expansiune în 25 țări

Brandul românesc de apă premium continuă colaborarea cu cel mai spectaculos festival de muzică din Orientul Mijlociu AQUA Carpatica, brandul...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Autocontrol şi Antrenament responsabil, cu Anemaria Gherghel

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 8 octombrie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitată pe cea mai...

ECONOMIC2 weeks ago

O bancnotă românească inedită: 1000 lei tip II cu supratipar de război (1941)

În acest articol prezentăm un tip de bancnotă inedit: 1000 lei ,,tip II cu supratipar”, tip de război (1941). În...

PODCAST Dezvoltare Personală2 weeks ago

Gemenele care au revoluționat sportul prin intermediul mental coaching-ului

Gemenele Adriana și Gabriela Marin – Mental Coach-i și psihologi sportivi au fost invitatele lui Sorin Chiriac la podcastul Business...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna septembrie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii“ pentru luna...

SOCIAL2 weeks ago

Pentru al doilea an consecutiv, Caiac SMile accesibilizează plajele pentru persoanele cu dizabilități

Sute de beneficiari au participat la taberele gratuite organizate de asociația sătmăreană la Eforie Sud, pe tot parcursul lunii august...

Publicitate

Recomandarea noastra: