PODCAST - Business
Cum alegi mesajul potrivit pentru cadouri personalizate

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, l-a avut ca invitat pe Adrian Mărgărit, antreprenor şi manager general RaiMar Personalization.
0:00 “Viața m-a forțat să devin antreprenor” – invitat Adrian Mǎrgǎrit, antreprenor şi manager general RaiMar Personalization, firmǎ de personalizǎri cadouri, obiecte vestimentare, biroticǎ şi diverse ȋnscrisuri
1:04 – Activitate de 10 ani şi 4 magazine, din care au rămas 3 – numărul tău norocos 2:10 Poate pe viitor deschidem și un atelier, ca să trecem și pe zona corporate. Acum suntem limitați pe Mall-uri, din cauza spațiului mic
3:00 Lucrăm personalizat, cum s-ar zice “couture a couture”, nu “pret-a-porter”! Încercăm să ținem cât mai aproape de conceptul de personalizare 3:23 Nu ne adresăm seriilor mari, atunci nu mai e unicat. Și dacă tot dai un ban în plus, macar să merite, să fie unic cadoul!
4:05 Consilierea e inclusă în preț … atât cât ne permite timpul 4:23 Angajații noștri sunt creativi, originalitatea e dusă chiar la extrem 4:46 Clientul știe cel mai bine ce mesaj vrea să transmită prin acel cadou, noi doar ȋl ajutǎm
5:10 Care sunt cele mai des întâlnite mesaje? De apreciere sau cele ironice? Limita e cerul … nu personalizăm cu injurături la adresa companiei noastre sau mesaje protejate de drepturi de autor. 5:34 De la perechi de chiloți, sutiene …. Cu diverse mesaje care nu pot fi spuse
5:55 Facem portofoliu pentru orice candidate, pentru orice platformă, ca să zic aşa … 6:32 Inteligența artificială e foarte utilă în personalizări. 7:03 Foarte mulți clienți vin cu grafica deja făcută, dar noi îi ajutăm să ȋmprospăteze amintirile … facem vedetele să arate mai bine prin filtrele aplicate
7:56 Ai avut în familie pe cineva pasionat de asta. Mama și tata erau oameni simpli, dar plini de viață. Când se lua curentul, dansam pe muzica de la casetofonul cu baterii 8:46 Eu am fost forțat de împrejurări să fac această afacere. Înainte făceam cu totul altceva, unde mi-am încheiat cariera 9:30 Am început afacerea cu o insuliță în complexul Militari.
Eram și patron, dar și munceam în ture cu un coleg. Munceam câte 12 ore zilnic, în primele 5-6 luni. Venea soția cu fetița cea mare (Raisa Maria) la magazin, ca să mai apuc să o văd ziua. 10:34 Am pus numele firmei RAIMAR, după fetița cea mare Raisa Maria
11:33 Apoi am trecut la spații închiriate și a fost mai ușor 13:25 Trebuie să ai constanță. Ai probleme când faci achiziții din China. De exemplu, se coceau materialele cauciucate, etc 14:25 Și românii au devenit mai selectivi … se uită la calitate. Se uită la preț, dar preferă să dea un ban în plus și să fie ceva de calitate
17:23 Facem și gravură cu laser pe bijuterii, pe foiţe de aur şi aceasta se poate perfora uneori. Aici clientul semnează că își asumă rezultatul lucrării … că apoi poate uitǎ ce am discutat inițial
19:30 Încercasem înainte și alte afaceri! Am avut cu naşul meu fabrică de sucuri, cu rețetǎ originală, apoi ceva în domeniul amenajărilor interioare 20:20 Am făcut la viața mea cercetare penală, sunt absolvent de drept. Mă documentez mereu și fac orice e nevoie. Îmi repar singur echipamentele.
22:50 Fetele îmi mai reproșează uneori că sunt cu ele, dar cu gândurile sunt în altă parte, la calcule, telefoane… 23:45 Le pasionează și pe fetițe să te urmeze în acest domeniu? Raisa da, dar e la început, e mai timidă 24:50 Totul ține de comunicare. Așa te faci mai ușor înțeles
25:33 Toți ne dorim să fim părinți moderni: să fim și tată și prieten și mamă pentru copii 25:52 Sunt tentații foarte mari pentru copii. Am lucrat într-un domeniu care m-a ajutat să citesc oamenii. Foarte rar mă înșel și atunci nu radical. Așa am putut lucra ușor și cu angajații. “Şcoala Raimar” e la mine; pleci de aici cu încă o meserie, dacă ai stat un an de zile (ca angajat)
26:41 E foarte complexă fișa postului de angajat la noi! ANGJAJATUL IDEAL trebuie să fie: om de vânzări, să-i ofere clientului ce vrea, ca să nu plece fără nimic, să știe contabilitate primarǎ, grafică, personalizare pe fiecare echipament, să se miște repede, să strice cât mai puțin și să nu fie tentat să … bage mâna
27:23 Am avut un angajat la Pitești…. un om care promitea, dar începuse cu jocurile de noroc, a băgat mâna. I-am mai dat 1-2 șanse, dar nu a mers. 28:10 A plecat unul pentru un salariu cu 2000 lei mai mare și s-a întors, pentru că nu era același mediu. La noi programul e lejer… ca la Mall, de la
10:00 și e flexibil, nu mă bag peste ei. 29:35 Uneori mai râdem că eu fac calcule în minte și tinerii angajați folosesc calculatorul. Am un haos în minte, nu iau notițe, dar am o ordine acolo 30:18 Ai vreo superstiție? Când eram copil și trecea pisica, făceam 3 pași în spate
30:34 Personalizările corporative le facem preponderent la magazinul din Militari. La Târgoviște facem mai mult personalizări cadouri, tablouri canvas, tricouri etc 31:50 La Pitești e mai la început, încă nu ne știe lumea și e mall-ul mare
32:59 Nu mai deschidem alte magazine, poate doar un atelier. Sunt pierderi mari și dacă mai strici vreun tricou de brand al unui client … 33:54 Avem echipamente profesionale de printat, de brodat, de gravat.
Podcastul Business Philosophy, care este realizat de Clubul Media Business, este sprijinit de Aqua Carpatica.
Recent:

Alienarea parentală. Abuzul emoțional prin care trec copii în familie
Laurențiu Ciornei a avut-o ca invitată pe avocata Raluca Pană în cadrul podcastului Business Philosophy. CAPITOLE: 00:00:40 – Prezentare invitată,...

Surprinde-ți șeful cu acest cadou special de ziua lui
A face un cadou potrivit șefului poate fi o provocare, mai ales atunci când dorești să transmiți profesionalism, respect și...

Bănuiești că ți se umblă prin lucruri la birou? Află ce poți face!
Ai senzația că cineva ți-a tot umblat prin lucruri la birou? Documentele nu mai sunt unde le-ai lăsat, telefonul e...

Simone Tempestini, despre șoferii iresponsabili și traficul rutier din România
Campionul național la raliuri, Simone Tempestini, a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. CAPITOLE: 00:00 –...

Pasiunea pentru cǎţǎrat la sala de escaladǎ
Andreea Burcea, instructor & antrenor de escaladă și alpinism, co-fondator Vertical Spirit, a fost invitata Ilenei Vlăduț în cadrul podcastului...

Campania „De ce” – AQUA Carpatica Kids a obținut Silver la Effie Europe
Campania „De ce” – AQUA Carpatica Kids a obținut Silver la Effie Europe, un nou reper care validează performanța și...

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna noiembrie
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii“ pentru luna...

Experiență premium la David’s Dental Clinic
Dr. Daniela Dîrda — medic stomatolog și medic licențiat în medicină generală, cu expertiză avansată în estetică dentară, implantologie și...

Parteneriat pentru performanță – Cum ajută Paneuropa Logistics afacerile europene
Într-o Europă în continuă mișcare, unde competitivitatea și eficiența sunt indispensabile, companiile au nevoie de parteneri logistici capabili să ofere...

Roșu, galben și albastru — de 1 Decembrie culorile prind glas în sortimentele Alai
“Roșu , galben și albastru — azi culorile prind glas în sortimentele Alai. În fiecare sticlă găsești o parte din...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:


