Connect with us

ECONOMIC

Alexandrion Group a fost desemant „Cel mai bun producător de băuturi spirtoase din Europa, ȋn 2020”

Acquisition International a făcut publică lista câștigătorilor AI Business Excellence Awards pentru anul 2020, ȋn cadrul cărora Alexandrion Group a fost numit „Spirits Producer of the Year 2020 – Europe”.

Acquisition International, o prestigioasă revistă din domeniul afacerilor, la nivel global, a dezvăluit câștigătorii din domeniul business pentru anul 2020. Publicația, care de-a lungul timpului a premiat mari companii din Europa, din industrii variate, a desemnat Alexandrion Group şi anul acesta, cea mai bună companie producătoare de băuturi spirtoase din Europa.

Într-o piaţă extrem de competitivă şi complexă, aşa cum este piaţa băuturilor spirtoase din Europa, acest titlu, atribuit de către o publicaţie de business internaţională renumită, evidenţiază calitatea superioară a băuturilor produse şi comercializate de Alexandrion Group, abilitatea sa de a răspunde cu succes cerinţelor şi aşteptărilor cumpărătorilor şi consumatorilor şi dovedeşte cât de importante sunt experiența, pasiunea și inovarea pentru dezvoltarea unei companii. De asemenea, distincţia subliniază faptul că Alexandrion Group este unul dintre cei mai importanți jucători atât pe piața din România, cât și pe plan mondial.

“Aflate la cea de a şasea ediţie, Business Excellence Awards reprezintă premiile anuale de referinţă ale Acquisition International. A fost o plăcere să discutăm cu toate companiile nominalizate şi să aflăm cum au continuat să inoveze şi să creeze ȋn industriile ȋn care activează” a spus Steve Simpson, Awards Coordinator, Acquisition International.

Acquisition International este o revistă de circulație globală, ȋn format print și digital, produsă de către AI Global Media Ltd, o editură care a actualizat presa de știri financiare și de business, la nivel internaţional. Articolele sale sunt apreciate pentru calitatea conţinutului, AI lucrând cu analiștii liderilor din industrie pentru a se asigura că publică cifre și analize relevante.

Despre Alexandrion Group :

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de vinuri și băuturi spirtoase din România și singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care au împreună o istorie de peste 200 de ani în industria spirtoasă locală și au creat unele dintre cele mai puternice mărci din România, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinarea lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5 * și 7 *, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Kreskova Vodka, precum și alte produse care au asigurat grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea completându-și portofoliul cu vinuri premiate, liniștite și spumante, sub denumirea THE ICONIC ESTATE.

Recent:

PODCAST SPORT5 days ago

Despre trecerea de la cariera de fotbalist la cea de antrenor, cu Adrian Iordache

Fostul fotbalist Adrian Iordache, actualmente antrenor, a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 –...

TV Business Philosophy6 days ago

Din tainele antrenoratului, cu Adrian Iordache

Ce înseamnă cu adevărat drumul spre antrenorat în România?Care sunt etapele, provocările și poveștile din culisele fotbalului profesionist?La Business Philosophy,...

SPORT1 week ago

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la CE de Șah pe Echipe la Open

Performanță istorică! România termină pe cea mai bună poziție din toate participările la Campionatul European de Șah pe Echipe la...

ECONOMIC1 week ago

O delegație a jurnaliștilor din R. Moldova a efectuat o vizită la Curtea de Argeș

 

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica revine la UNTOLD Dubai 2025 ca partener oficial de hidratare, consolidând strategia de expansiune în 25 țări

Brandul românesc de apă premium continuă colaborarea cu cel mai spectaculos festival de muzică din Orientul Mijlociu AQUA Carpatica, brandul...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Autocontrol şi Antrenament responsabil, cu Anemaria Gherghel

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 8 octombrie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitată pe cea mai...

ECONOMIC2 weeks ago

O bancnotă românească inedită: 1000 lei tip II cu supratipar de război (1941)

În acest articol prezentăm un tip de bancnotă inedit: 1000 lei ,,tip II cu supratipar”, tip de război (1941). În...

PODCAST Dezvoltare Personală2 weeks ago

Gemenele care au revoluționat sportul prin intermediul mental coaching-ului

Gemenele Adriana și Gabriela Marin – Mental Coach-i și psihologi sportivi au fost invitatele lui Sorin Chiriac la podcastul Business...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna septembrie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii“ pentru luna...

SOCIAL2 weeks ago

Pentru al doilea an consecutiv, Caiac SMile accesibilizează plajele pentru persoanele cu dizabilități

Sute de beneficiari au participat la taberele gratuite organizate de asociația sătmăreană la Eforie Sud, pe tot parcursul lunii august...

Publicitate

Recomandarea noastra: