Creatii
Martin Scorsese: „Industria cinematografică m-a deschis către lume”

Pentru lansarea noului său film, Killers of the Flower Moon, Martin Scorsese vorbește despre acest proiect, pe care și l-a dorit sa îl realizeze de foarte multa vreme.
De ce a fost atât de important sa realizați acest proiect despre Vestul întunecat, “Killers of the Flower Moon?”
„Este o poveste adevărată despre lăcomie, dragoste și crimă, plasată în anii 1920, când membrii noii Națiuni Osage, un trib de nativi americani bogat în petrol din Oklahoma, au început să moară și să dispară în circumstanțe misterioase. Am fost interesat să explorez modul în care unii dintre acești oameni ar fi putut face ceea ce le-au făcut Osage și cum ar putea raționaliza violența – chiar și împotriva celor pe care îi iubeau – prin simpla afirmație: „Aceasta este civilizația”» Acest film este o parte uitată a trecutului nostru. Scenariul a fost reproiectat până în ultima zi de filmare, pentru că am petrecut timp cu oamenii Osage și chiar așteptam să le fac un bine. Ideea era de a ne scufunda în această lume. »
Cum e să fii o legendă?
„Când aud eticheta „legendă”, mă gândesc la marii regizori precum Michael Powell, Emeric Pressburger, Stanley Kubrick, Jean Renoir, Satyajit Ray, Akira Kurosawa, Federico Fellini, Jacques Rivette, Bernardo Bertolucci și mulți alții care îmi vin în minte . Pentru mine sunt legende. Și dacă doresc să fiu o legendă, înțeleg că scopul meu ar trebui să fie acela de a inspira prin entuziasm și de a inspira cu adevărat generațiile viitoare de artiști, acest lucru înseamnă în cele din urmă să fii cu adevărat un profesor bun. Așa că sper că legenda mea va ajuta să le permită acestor noi generații, prezente sau din viitor, să reinventeze cu adevărat forma de artă de fiecare dată. Și o vor face!”
Care este secretul pentru a deveni un regizor de succes?
„Înveți cum să produci un film doar in momentul in care îl realizezi. Este aproape ca și cum un muzician învață o piesă sau un dirijor învață o partitură. Când spun vizionare, mă refer la proiectat pe marele ecran și așezat în public. Filmele sunt într-adevăr despre conectarea cu publicul, aceasta este esența a ceea ce facem cu toții, e ceea ce toți marii cineaști pe care i-am menționat au încercat întotdeauna să facă. Trebuie sa te
conectezi cu acest public. »
De unde pasiunea dvs pentru cinema?
„Întotdeauna am fost o fire bolnavicioasa. Am făcut astm când aveam doar trei ani. Am fost ținut departe de sport, si de orice avea legatura cu alergarea. Dar și râsul poate provoca accese de tuse. Știi cum, cu copiii, un râs mic se poate transforma în râs compulsiv? Ei bine, atunci asta s-ar transforma în tuse compulsivă pentru mine. Aveam un televizor mic de aproximativ 40 cm, adus acasă în 1949, care difuza filme italiene
vineri seara pentru comunitatea italiană din Queens, New York. Cinematograful a devenit cumva ambele lucruri, evadare de boală și evadare cu familia mea. M-a deschis către lume! »
Loredana Salanță
14 Decembrie 2023
Recent:


Alexandru Buican: Prin această carte l-am adus pe Brâncuși acasă
Scriitorul Alexandru Buican, autor al capodoperei literare “Brâncuși, o biografie legendară” a fost invitatul Ilenei Vlăduț la podcastul Business Philosophy. ...


Lumea artistică de azi şi lupta pentru vizibilitate
Damian Spinei, interpret de muzică populară, a fost invitatul Oliviei Cucoş la emisiunea Business Philosophy de la Canal 33. Lumea...


Bianca Mangu sparge rutina cu „Aruba” — un single cu vibe fresh și energie de vacanță
Dacă simți că ai nevoie de o pauză de la tot, pune căștile și dă play. „Aruba” e exact genul...


Primul loc în Topul BrandRO 2025 a fost ocupat în premieră de AQUA Carpatica, â
Momente pline de emoție la Gala BrandRO! În fiecare toamnă, de 16 ani, jurnaliștii de la Revista Biz, împreună cu...


Cum alegi mesajul potrivit pentru cadouri personalizate
Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, l-a avut ca invitat pe Adrian Mărgărit, antreprenor şi manager general RaiMar Personalization....


AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna august
Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


Cristian Mîndru dezvăluie din secretele meseriei de prezentator TV
https://youtube.com/live/A6qx9m4bzOc Visezi să ajungi prezentator TV? Nu rata emisiunea de la Canal 33, „Secretele meseriei de prezentator TV”! Moderatorul Romeo...


Torje, coechipier în echipa Superbet, cu Răducioiu, Ilie Dumitrescu şi Chivu
Fostul internațional Gabriel Torje a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00 – Prezentarea invitatului, Gabriel...


Cum supraviețuiește și se remarcă o agenție digital marketing în era AI?
Transformările aduse de inteligența artificială au schimbat semnificativ modul în care agențiile de marketing digital operează. Automatizarea sarcinilor repetitive, analiza...


Reconversia profesională în fotbal, cu Gabriel Torje
https://www.youtube.com/live/xqtrjvE1Ppo Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiria, l-a avut ca invitat pe...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
