TV Business Philosophy
TOMRA: viziune și implicare ȋn educaaţia ecologică prin Sistemul de Garantie-Returnare

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 13 martie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Cristina Neagu, Expert Marketing & Comunicare, TOMRA Collection Romania.
Începând cu 30 noiembrie 2023, în România a intrat în vigoare Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) pentru ambalajele de băuturi, cu rolul de a preveni generarea de deșeuri.
Factorii de mediu sunt mai importanți în rândul tinerilor, iar educaţia are un rol important ȋn formarea unor noi obiceiuri de colectare corectă şi sustenabilă a ambalajelor.
Copiii ȋnvaţă prin joc şi experienţe interactive. Află cum să devină responsabili faţă de mediu şi cum să facă din sistemele automate de preluare a ambalajelor un aliat pentru o lume mai curată, sustenabilă.
Ȋn cadrul Festivalului „Primăvara copiilor”, de la Opera Comică pentru Copii, cei mici mai au disponibil acest weekend (15-17 martie), ca să aducă ambalaje de băuturi şi să vadă cum funcționează un automat de preluare a ambalajelor TOMRA M1.
Copiii sunt invitați să aducă ambalaje de băuturi, cu excepția celor din lapte, în ambalaje de sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 și 3 litri. La fiecare 6 ambalaje colectate, copiii vor primi un tichet pe care îl pot utiliza pentru a participa la diverse activități.
Ȋn cadrul emisiunii prezentate de Ileana Vlăduţ, invitata Cristina Neagu ne-a oferit răspunsuri şi informaţii relevante privind:
-
moduri ȋn care putem reduce generarea deșeurilor prin SGR
-
educaţia privind colectarea şi reciclarea ambalajelor de băuturi
-
interacţiunea copiiilor cu Sistemul automat de preluare a ambalajelor ȋn Săptămȃna Verde
-
obiceiurile noastre zilnice de reciclare, precum şi alte subiecte interesante.
Puterea obisnuinţei, mentalitatea sau sentimente precum ruşinea, ori mȃndria, ne ȋmpiedică uneori să depunem efortul necesar pentru a ieşi din zona de confort. Motivaţia, recompensele, moralitatea şi sentimentul de comuniune ne sunt ȋnsă aliaţi pentru a deprinde noi obiceiuri, care ne pot ajuta să minimizăm cantitatea de deșeuri pe care o producem.
Motivația consumatorilor pentru returnarea ambalajelor diferă de la o persoană la alta. Ȋn top se află recuperarea garanției (76% dintre respondenți), urmată de preocuparea pentru mediul înconjurător (59%) și menținerea curățeniei în locuință (44%).
Vizionează integral emisiunea aici:
Recent:


“Cartea Brâncuși, dragostea mea” va fi publicată și în limba hindi
Claudia Motea, actriţa de origine romȃno-canadiană, care a reușit să se impună pe scena vieții culturale românești ca poetă, scriitoare,...


Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace
Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...


Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“
Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...


Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion
Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...


AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee
Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....


AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești
După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...


Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe actriţa...


Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii
Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...


Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!
O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
