Connect with us

TV Business Philosophy

TOMRA: viziune și implicare ȋn educaaţia ecologică prin Sistemul de Garantie-Returnare

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 13 martie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Cristina Neagu, Expert Marketing & Comunicare, TOMRA Collection Romania.

Începând cu 30 noiembrie 2023, în România a intrat în vigoare Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) pentru ambalajele de băuturi, cu rolul de a preveni generarea de deșeuri.

Factorii de mediu sunt mai importanți în rândul tinerilor, iar educaţia are un rol important ȋn formarea unor noi obiceiuri de colectare corectă şi sustenabilă a ambalajelor.

Copiii ȋnvaţă prin joc şi experienţe interactive. Află cum să devină responsabili faţă de mediu şi cum să facă din sistemele automate de preluare a ambalajelor un aliat pentru o lume mai curată, sustenabilă.

Ȋn cadrul Festivalului „Primăvara copiilor”, de la Opera Comică pentru Copii, cei mici mai au disponibil acest weekend (15-17 martie), ca să aducă ambalaje de băuturi şi să vadă cum funcționează un automat de preluare a ambalajelor TOMRA M1.

Copiii sunt invitați să aducă ambalaje de băuturi, cu excepția celor din lapte, în ambalaje de sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 și 3 litri. La fiecare 6 ambalaje colectate, copiii vor primi un tichet pe care îl pot utiliza pentru a participa la diverse activități.

Ȋn cadrul emisiunii prezentate de Ileana Vlăduţ, invitata Cristina Neagu ne-a oferit răspunsuri şi informaţii relevante privind:

  • moduri ȋn care putem reduce generarea deșeurilor prin SGR

  • educaţia privind colectarea şi reciclarea ambalajelor de băuturi

  • interacţiunea copiiilor cu Sistemul automat de preluare a ambalajelor ȋn Săptămȃna Verde

  • obiceiurile noastre zilnice de reciclare, precum şi alte subiecte interesante.

Puterea obisnuinţei, mentalitatea sau sentimente precum ruşinea, ori mȃndria, ne ȋmpiedică uneori să depunem efortul necesar pentru a ieşi din zona de confort. Motivaţia, recompensele, moralitatea şi sentimentul de comuniune ne sunt ȋnsă aliaţi pentru a deprinde noi obiceiuri, care ne pot ajuta să minimizăm cantitatea de deșeuri pe care o producem.

Motivația consumatorilor pentru returnarea ambalajelor diferă de la o persoană la alta. Ȋn top se află recuperarea garanției (76% dintre respondenți), urmată de preocuparea pentru mediul înconjurător (59%) și menținerea curățeniei în locuință (44%).

Vizionează integral emisiunea aici:

 

Recent:

ECONOMIC2 weeks ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 weeks ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 weeks ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 weeks ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business3 weeks ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: