Connect with us

ECONOMIC

Optimizarea SEO, o filosofie de business

Optimizarea SEO – acronim ce desemnează termenul provenit din engleză Search Engine Optimization – presupune, pe larg și mai precis, prin traducere în limba română, optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare.

Cel mai utilizat motor de căutare la scară largă, atât în țara noastră, cât și în restul lumii, este nimeni altul decât giganticul Google. Compania americană deține cota majoritară la nivel global atât în termeni de popularitate, cât și în ceea ce privește utilizarea motorului său de căutare în rândul nenumăraților internauți.

Ca atare, nu e deloc de mirare faptul că Google, prin tool-ul respectiv pe care îl oferă utilizatorilor de Internet, cu un succes covârșitor, încă de la aproximativ începutul anilor 2000, a devenit cel mai vizat astfel de tool pentru procesul de optimizare SEO.

Dar prin ce se remarcă, mai exact, SEO?

Această tehnică de e-marketing, cu rezultate notabile în zona comerțului electronic, în special, dar și pentru paginile web de prezentare a firmelor și companiilor din alte domenii (cum ar fi, de pildă, firmele de consultanță, agențiile de turism etc.), are drept scop propulsarea platformelor online cât mai sus în lista cu rezultate returnate de Google (SERPs).

Această propulsare, în topul poziților sugerate de Google, în urma unei căutari specifice efectuate de către utilizator, fiind interesat de anumite bunuri și/sau servicii, se realizează prin: creșterea traficului organic și îmbunătățirea experienței utilizatorului pe site (UX). În felul acesta, rata de conversie (n.r. volumul încasărilor care au punct de plecare mediul virtual sau chiar se încheie direct pe site) este influențată în mod pozitiv pentru business-ul digital în cauză.

Procesul de optimizare SEO – pentru că, în definitiv, vorbim despre un fenomen mult mai amplu decât o simplă campanie de promovare pe Internet – își propune rezultate pe termen lung, urmărind atât targetarea unor cuvinte cheie strategic selecționate, cât și implementarea unor aspecte de ordin tehnic.

Mai pe larg, optimizarea SEO cuprinde diverse activități conexe și constante, precum:

– optimizare on-page și off-page (conținut original și relevant);

– research de cuvinte cheie și expresii de căutare / interes pentru utilizatorul vizat;

– creare / update arhitectură de link-uri interne (în urma research-ului mai sus amintit);

– optimizare tehnică;

– link-building (backlink-uri valoroase și cu autoritate);

– monitorizare permanentă a traficului și concurenței ș.a.m.d.

Toate aceste activități, desfășurate etapizat, implică o serie de resurse inepuizabile, procesul de optimizare fiind un proces care necesită timp, „mentenanță” continuă și menținere a implementărilor aferente pentru rezultate cu adevărat vizibile și… infailibile.

Acest aspect atrage, de la sine, și necesitatea unei echipe de lucru multidisciplinare, care să acopere toare cerințele specifice unui proces de optimizare SEO executat ca la carte. Search Engine Optimization reprezintă, așadar, mai mult decât o simplă tehnică de promovare pe Internet a bunurilor ori serviciilor oferite de un brand, ci și o privire de ansamblu asupra succesului unui business digital / digitalizat; o reflecție asupra viitorului, dorindu-se mai mult decât niște rezultate efemere.

Promovarea de tip Search Engine Optimization poate fi, deci, considerată, în acest context, chiar și o filosofie de business, un mod proactiv, responsabil și extrem de profitabil de a întreprinde afaceri pe Internet.

 

 

Recent:

PODCAST Dezvoltare Personală3 days ago

Copacul Păcii Invictus – PODCAST Business Philosophy

  Tema Podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, a fost “Copacul Păcii Invictus. Plantat de copiii militarilor uciși în...

ECONOMIC1 week ago

Alexandrion Group a primit două distincții importante în cadrul Galei Topul Național al Firmelor, organizată de Camera de Comerț și Industrie

Într-un an dificil pentru economia mondială, Alexandrion Group și-a menținut poziția de lider și a continuat să crească într-un ritm...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Sănătate și bucurie prin sport – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 a avut-o ca invitată pe instructorul kinetoterapeut Rita Anfimov, business women de succes,...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica Kids, locul I la categoria “Apă minerală plată pentru sugari”

AQUA Carpatica Kids s-a situat și anul acesta pe pocul I la categoria “Apă minerală plată pentru sugari” – Forbes...

ECONOMIC2 weeks ago

Taste of Belgium va fi prezent la Târgul de Crăciun din Drumul Taberei

Brandul Taste of Belgium va fi prezent la Târgul de Crăciun din Drumul Taberei, West Side Christmas Market, în perioada...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Industria sportului. Studiu de caz Kangoo Jumps – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de joi, 24 noiembrie, ora 22:00, de la Canal 33, o va avea ca invitată pe Kinga...

ECONOMIC3 weeks ago

Cea de-a noua ediţie a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu şi-a desemnat laureaţii

Peste 600 de oameni au participat la Gala Premiilor Constantin Brâncoveanu, unul dintre cele mai mari evenimente culturale din ţară,...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Emisiune Business Philosophy: Taste of Belgium. Gofre și cartofi prăjiti belgieni în România

În cadrul Emisiunii Business Philosophy de la Canal 33 a fost efectuat un studiu de caz legat de investițiiile românilor...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Taste of Belgium. Gofre și cartofi prăjiti belgieni în România – Emisiune Business Philosophy

Tema emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, programată joi, 17 noiembrie, de la ora 22:00, este “Taste of Belgium....

TV Business Philosophy4 weeks ago

„Cor cu Dor”. 6 ani de muzică cu suflet alături de dirijor Teodora Jaworski. Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea „Business Philosophy”, de la Canal33, din 10 noiembrie, le-a avut ca invitate  pe Teodora Jaworski – artist lyric, fondator şi dirijor„Cor cu...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: