Connect with us

Creatii

LION® iese din convențional și lansează un parfum inspirat de aromele cerealelor de mic dejun

Cerealele de mic dejun LION® lansează parfumul Eau De Lion, în ediție limitată, inspirat de aromele de ciocolată și caramel ale cerealelor de mic dejun Nestlé. Recunoscut pentru fuziunea delicioasă a aromelor, LION® rupe barierele, iese din convențional și își invită cei mai curajoși fani să simtă stilul inconfundabil LION®.

Noul parfum va fi disponibil în ediție limitată, cu doar 100 de produse pe care doar cei mai norocoși dintre fanii LION® le pot câștiga prin înscrierea la competiția desfășurată pe website-ul eaudelion.com organizată de cerealele de mic dejun Nestlé.

Mecanismul de participare presupune accesarea site-ului www.eaudelion.com și înscrierea în secțiunea dedicată campaniei, prin completarea câmpurilor din formularul de concurs afișat, urmând ca cei mai norocoși fani LION® să primească un parfum îndrăzneț.

Parfumul Eau de Lion reprezintă o sinestezie bogată, cu note de vârf de ciocolată și caramel, echilibrate de note subtile de lapte care trezesc toate simțurile. Fiecare purtare a noului parfum amintește de aroma preferată a dimineții și îi oferă celui care îl poartă o aură misterioasă și îndrăzneață.

Eau de Lion

Cerealele de mic dejun LION® au dedicat luni întregi pentru a dezvolta cu minuțiozitate acest produs inovator, în colaborare cu un parfumier profesionist. Formula unică a parfumului se bazează pe cele mai recente inovații în industrie, pentru a rezulta un parfum prețios, dar lejer, care amintește de aroma inconfundabilă a cerealelor de mic dejun LION®.

„Ne aflăm constant în căutarea celor mai noi moduri de a inova, de a ne surprinde consumatorii și de a-i inspira în conturarea personalității curajoase, personalitatea LION®. Și ce mod mai curajos de a face acest lucru decât prin crearea unui parfum sinonim cu aroma favorită a dimineții, aroma cerealelor LION®? Eau de Lion este un parfum exclusivist, disponibil în cantitate limitată, care se adresează spiritelor libere și nonconformiste”, a declarat Daniela Constantin, Marketing Manager CPW.

Înscrierea în competiție, consultarea regulamentului campaniei și mai multe informații despre mecanismul de concurs sunt disponibile aici: www.eaudelion.com.

Despre Cerealele LION®

LION® sunt cereale de mic dejun cu grâu integral, cu un conținut de nouă vitamine și minerale, dintre care amintim fierul și calciul. O porție de 30g de cereale LION® conține 12,3 grame de cereale integrale, oferindu-le tinerilor o componentă nutritivă cu un gust excelent pentru un mic dejun echilibrat. Lansat la începutul anilor 2000, LION® este distribuit în Europa și în Orientul Mijlociu.

Despre Cereal Partners Worldwide

Cereal Partners Worldwide (CPW) reprezintă un lider mondial pe piața cerealelor de mic dejun și producătorul cerealelor de mic dejun Nestlé, precum NESQUIK®, FITNESS®, CHEERIOS® și CHOCAPIC®. Cu peste 50 de branduri care se adresează tuturor vârstelor și stilurilor de viață, CPW se străduiește să îmbunătățească micul dejun prin produse alimentare convenabile, gustoase și hrănitoare, care ajută oamenii să își înceapă ziua în cel mai bun mod posibil.

Fondat în 1990, CPW reprezintă un parteneriat de lungă durată dintre Nestlé și General Mills și reunește expertiza ambelor companii globale. Cu sediul central în Elveția, CPW are o rețea globală puternică, cu peste 4.000 de angajați, 15 unități de producție și echipe de vânzări în peste 130 de țări.

Pentru mai multe informații, puteți accesa: www.nestle-cereals.com.

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii16 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy18 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: