Connect with us

Creatii

LION® iese din convențional și lansează un parfum inspirat de aromele cerealelor de mic dejun

Cerealele de mic dejun LION® lansează parfumul Eau De Lion, în ediție limitată, inspirat de aromele de ciocolată și caramel ale cerealelor de mic dejun Nestlé. Recunoscut pentru fuziunea delicioasă a aromelor, LION® rupe barierele, iese din convențional și își invită cei mai curajoși fani să simtă stilul inconfundabil LION®.

Noul parfum va fi disponibil în ediție limitată, cu doar 100 de produse pe care doar cei mai norocoși dintre fanii LION® le pot câștiga prin înscrierea la competiția desfășurată pe website-ul eaudelion.com organizată de cerealele de mic dejun Nestlé.

Mecanismul de participare presupune accesarea site-ului www.eaudelion.com și înscrierea în secțiunea dedicată campaniei, prin completarea câmpurilor din formularul de concurs afișat, urmând ca cei mai norocoși fani LION® să primească un parfum îndrăzneț.

Parfumul Eau de Lion reprezintă o sinestezie bogată, cu note de vârf de ciocolată și caramel, echilibrate de note subtile de lapte care trezesc toate simțurile. Fiecare purtare a noului parfum amintește de aroma preferată a dimineții și îi oferă celui care îl poartă o aură misterioasă și îndrăzneață.

Eau de Lion

Cerealele de mic dejun LION® au dedicat luni întregi pentru a dezvolta cu minuțiozitate acest produs inovator, în colaborare cu un parfumier profesionist. Formula unică a parfumului se bazează pe cele mai recente inovații în industrie, pentru a rezulta un parfum prețios, dar lejer, care amintește de aroma inconfundabilă a cerealelor de mic dejun LION®.

„Ne aflăm constant în căutarea celor mai noi moduri de a inova, de a ne surprinde consumatorii și de a-i inspira în conturarea personalității curajoase, personalitatea LION®. Și ce mod mai curajos de a face acest lucru decât prin crearea unui parfum sinonim cu aroma favorită a dimineții, aroma cerealelor LION®? Eau de Lion este un parfum exclusivist, disponibil în cantitate limitată, care se adresează spiritelor libere și nonconformiste”, a declarat Daniela Constantin, Marketing Manager CPW.

Înscrierea în competiție, consultarea regulamentului campaniei și mai multe informații despre mecanismul de concurs sunt disponibile aici: www.eaudelion.com.

Despre Cerealele LION®

LION® sunt cereale de mic dejun cu grâu integral, cu un conținut de nouă vitamine și minerale, dintre care amintim fierul și calciul. O porție de 30g de cereale LION® conține 12,3 grame de cereale integrale, oferindu-le tinerilor o componentă nutritivă cu un gust excelent pentru un mic dejun echilibrat. Lansat la începutul anilor 2000, LION® este distribuit în Europa și în Orientul Mijlociu.

Despre Cereal Partners Worldwide

Cereal Partners Worldwide (CPW) reprezintă un lider mondial pe piața cerealelor de mic dejun și producătorul cerealelor de mic dejun Nestlé, precum NESQUIK®, FITNESS®, CHEERIOS® și CHOCAPIC®. Cu peste 50 de branduri care se adresează tuturor vârstelor și stilurilor de viață, CPW se străduiește să îmbunătățească micul dejun prin produse alimentare convenabile, gustoase și hrănitoare, care ajută oamenii să își înceapă ziua în cel mai bun mod posibil.

Fondat în 1990, CPW reprezintă un parteneriat de lungă durată dintre Nestlé și General Mills și reunește expertiza ambelor companii globale. Cu sediul central în Elveția, CPW are o rețea globală puternică, cu peste 4.000 de angajați, 15 unități de producție și echipe de vânzări în peste 130 de țări.

Pentru mai multe informații, puteți accesa: www.nestle-cereals.com.

Recent:

TV Business Philosophy21 hours ago

Studiu de caz al sistemelor de irigații agricole, cu Hasan Atmeh – CEO AFKO România

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe Hasan Atmeh, CEO AFKO România, una dintre cele...

TV Business Philosophy6 days ago

Șoimăritul în România. Uliul Harris

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați pe Nicu Pârlog, biolog și jurnalist, expert în faună...

ECONOMIC1 week ago

Campania “Etichetări greșite” AQUA Carpatica Flavours, recompensată cu 6 distincții la COMMA AWARDS

AQUA Carpatica Flavours a dovedit că inovația și comunicarea autentică sunt ingredientele secrete ale unei campanii memorabile. Campania “Etichetări greșite”...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Florin Gardoș: Visul meu e să devin președinte la Steaua

Fostul fotbalist Florin Gardoș a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:04 – Deabia am început...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica Kids a obținut 2 premii noi/ Peste 100 de premii în portofoliul de brand

AQUA Carpatica Kids a obținut 2 premii noi: Best Children’s Drink – AQUA Carpatica Kids Natural Mineral Water – Gold...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Maratonistul Andrei Bogaci: Nu aveam unde să alergăm în R. Moldova

Maratonistul din Republica Moldova, Andrei Bogaci, a fost invitatul Oliviei Cucoș la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE: 00:33 – De...

TV Business Philosophy2 weeks ago

TOMRA: viziune și implicare ȋn educaaţia ecologică prin Sistemul de Garantie-Returnare

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 13 martie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Cristina Neagu, Expert...

ECONOMIC3 weeks ago

Proces de rebranding la pensiunea Cazare Curtea de Argeș, ce reflectă istoricul și frumusețile locului

În urma unui proces complex de rebranding, pensiunea “Victoriei 35 B” a fost redenumită “Cazare Curtea de Argeș” pentru a...

PODCAST - CSR3 weeks ago

Protecția pacienților, ȋngrădită de sistemul de sănătate românesc – PODCAST

“Protecția pacienților, ȋngrădită de sistemul de sănătate românesc” a fost tema podcastului Business Philosophy, care l-a avut ca invitat pe...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Un veterinar dedicat animalelor de companie exotice si șoimilor – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 6 martie, de la ora 18:00, l-a avut ca invitat pe...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: