Connect with us

Creatii

LION® iese din convențional și lansează un parfum inspirat de aromele cerealelor de mic dejun

Cerealele de mic dejun LION® lansează parfumul Eau De Lion, în ediție limitată, inspirat de aromele de ciocolată și caramel ale cerealelor de mic dejun Nestlé. Recunoscut pentru fuziunea delicioasă a aromelor, LION® rupe barierele, iese din convențional și își invită cei mai curajoși fani să simtă stilul inconfundabil LION®.

Noul parfum va fi disponibil în ediție limitată, cu doar 100 de produse pe care doar cei mai norocoși dintre fanii LION® le pot câștiga prin înscrierea la competiția desfășurată pe website-ul eaudelion.com organizată de cerealele de mic dejun Nestlé.

Mecanismul de participare presupune accesarea site-ului www.eaudelion.com și înscrierea în secțiunea dedicată campaniei, prin completarea câmpurilor din formularul de concurs afișat, urmând ca cei mai norocoși fani LION® să primească un parfum îndrăzneț.

Parfumul Eau de Lion reprezintă o sinestezie bogată, cu note de vârf de ciocolată și caramel, echilibrate de note subtile de lapte care trezesc toate simțurile. Fiecare purtare a noului parfum amintește de aroma preferată a dimineții și îi oferă celui care îl poartă o aură misterioasă și îndrăzneață.

Eau de Lion

Cerealele de mic dejun LION® au dedicat luni întregi pentru a dezvolta cu minuțiozitate acest produs inovator, în colaborare cu un parfumier profesionist. Formula unică a parfumului se bazează pe cele mai recente inovații în industrie, pentru a rezulta un parfum prețios, dar lejer, care amintește de aroma inconfundabilă a cerealelor de mic dejun LION®.

„Ne aflăm constant în căutarea celor mai noi moduri de a inova, de a ne surprinde consumatorii și de a-i inspira în conturarea personalității curajoase, personalitatea LION®. Și ce mod mai curajos de a face acest lucru decât prin crearea unui parfum sinonim cu aroma favorită a dimineții, aroma cerealelor LION®? Eau de Lion este un parfum exclusivist, disponibil în cantitate limitată, care se adresează spiritelor libere și nonconformiste”, a declarat Daniela Constantin, Marketing Manager CPW.

Înscrierea în competiție, consultarea regulamentului campaniei și mai multe informații despre mecanismul de concurs sunt disponibile aici: www.eaudelion.com.

Despre Cerealele LION®

LION® sunt cereale de mic dejun cu grâu integral, cu un conținut de nouă vitamine și minerale, dintre care amintim fierul și calciul. O porție de 30g de cereale LION® conține 12,3 grame de cereale integrale, oferindu-le tinerilor o componentă nutritivă cu un gust excelent pentru un mic dejun echilibrat. Lansat la începutul anilor 2000, LION® este distribuit în Europa și în Orientul Mijlociu.

Despre Cereal Partners Worldwide

Cereal Partners Worldwide (CPW) reprezintă un lider mondial pe piața cerealelor de mic dejun și producătorul cerealelor de mic dejun Nestlé, precum NESQUIK®, FITNESS®, CHEERIOS® și CHOCAPIC®. Cu peste 50 de branduri care se adresează tuturor vârstelor și stilurilor de viață, CPW se străduiește să îmbunătățească micul dejun prin produse alimentare convenabile, gustoase și hrănitoare, care ajută oamenii să își înceapă ziua în cel mai bun mod posibil.

Fondat în 1990, CPW reprezintă un parteneriat de lungă durată dintre Nestlé și General Mills și reunește expertiza ambelor companii globale. Cu sediul central în Elveția, CPW are o rețea globală puternică, cu peste 4.000 de angajați, 15 unități de producție și echipe de vânzări în peste 130 de țări.

Pentru mai multe informații, puteți accesa: www.nestle-cereals.com.

Recent:

PODCAST CULTURA10 hours ago

“Cartea Brâncuși, dragostea mea” va fi publicată și în limba hindi

Claudia Motea, actriţa de origine romȃno-canadiană, care a reușit  să se impună pe scena vieții culturale românești ca poetă, scriitoare,...

ECONOMIC2 days ago

Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace

Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...

PODCAST SPORT4 days ago

Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“

Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...

TV Business Philosophy5 days ago

Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion

Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...

ECONOMIC6 days ago

AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee

Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești

După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată  pe actriţa...

ECONOMIC2 weeks ago

Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii

Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

ECONOMIC2 weeks ago

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: