Creatii
Imagine nouă Google Maps, la împlinirea a 15 ani
Google Maps are o nouă înfățișare grafică, o interfață îmbunătățită a aplicației, actualizări și alte surprize, cu ocazia aniversării a 15 ani.
S-a schimbat identitatea vizuală a Google Maps, pin-ul – acel indicator grafic ce indică poziția pe hartă. A fost înlocuită grafica actuală pentru navigare pe Google Maps cu o mașină „de petrecere”, imagine care va fi disponibilă doar în perioada aniversării (6-9 februarie).
Interfața aplicației Google Maps (Android și iOS) a fost reorganizată, astfel încât să fie mai ușor utilizatorilor să găsească informația dorită. Aceasta oferă 5 tab-uri accesibile imediat, din interfața Google Maps, din care utilizatorii pot: explora o zonă, pentru a găsi restaurante, concerte, etc., călători către o destinație – cu autoturismul, transportul în comun, pe jos, etc., să vadă rapid locurile pe care le-au salvat în Google Maps; să contribuie cu informații, precum review-uri, poze, locuri care lipsesc, etc. și să afle noutăți, precum noi restaurante și pub-uri deschise în localitate, recomandări personalizate.
În 15 ani de la lansare Google Maps a cartografiat mai mult de 220 de țări, utilizatorii parcurgând în medie peste 1 miliard de kilometri zilnic cu ajutorul navigației Google Maps, la nivel mondial.
Pe Google Maps există informații despre mai mult de 150 de milioane de afaceri și locuri, peste 1 miliard de oameni folosesc Google Maps în fiecare lună și până în prezent, Google a publicat peste 16 milioane de km de imagini în Street View.
Pentru preluarea imaginilor au fost utilizate tot felul de mijloace, de la snowmobil, barcă sau batiscaf și până la oi, cămile sau căruță cu cai (aceasta din urmă a fost folosită chiar în România, pentru fotografierea localității Letea din Delta Dunării, cu ajutorul organizației WWF România).
De asemenea, în Google Maps există peste 58 milioane de km pătrați de imagini din satelit la calitate ridicată acoperind 98% din populația globului.
Dacă la lansarea de la începutul lui 2005 Google Maps oferea în principal indicații de orientare către destinația dorită, an de an noi funcții și servicii au fost adăugate. Google Earth (serviciu care folosește imagini satelitare tridimensionale) și funcția Transit (navigare cu ajutorul mijloacelor de transport în comun) au venit în vara lui 2005, iar la începutul lui 2007 a fost adăugată funcție de trafic în timp real.
La finalul lui mai 2007 se năștea Street View, serviciul care oferă imagini 360o de la nivelul străzii (aici video-ul de la lansare), iar prima aplicație mobilă Google Maps apărea la finalul aceluiași an (la început pentru Blackberry și Palm).
Versiunea pentru Android a Google Maps se lansa în 2008, iar cea pentru iOS în 2012. Funcția de navigare a apărut în 2009, în 2015 este introdusă funcția de „offline maps”, iar în 2019 Live View, funcția de realitate augmentată, care oferă indicații de orientare în cazul mersului pe jos.
În România, Google Maps și-a făcut apariția prin versiunea localizată în aprilie 2010, iar primele imagini Street View din țara noastră au fost publicate pe Google Maps la finalul aceluiași an. Extinderea acoperirii Street View pentru aproape toată România are loc în 2012, când sunt preluate imagini inclusiv din zone de interes turistic, unde mașina nu are acces.
De atunci, acoperirea Street View din România s-a actualizat și extins constant: au fost adăugate imagini de pe apă (Dunăre și Delta Dunării), de sub pâmânt (Salina Turda) sau din muzee (Muzeul Național Brukenthal) și clădiri (Palatul Parlamentului). Iar an de an, versiunea Google Maps pentru România a fost fost actualizată cu cele mai noi funcționalități, de la Transit, în 2013, și până la Live View, în 2019.
În România, două treimi din utilizatorii de internet folosesc Google Maps cel puțin odată pe lună, jumătatea dintre aceștia pentru a obține îndrumări în timp ce se deplasează, pentru a nu se rătăci și pentru evita blocajele în trafic sau întârzierile cu transportul public.
Recent:
Alpinism, educaţie montană şi business la cote mari
Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, l-a avut ca invitat pe Robert Ionici, alpinist, ghid montan,...
Joburi cu adrenalină, cascadorii şi cȃini. Cătălin Banghea, invitat la Emisiunea Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 30 octombrie, de la ora 17:00, l-a avut ca invitat pe Cătălin Banghea,...
Grafica western și atractivitatea sa în jocurile pe telefon
Vestul sălbatic este un subiect tot mai relevant în peisajul gamingului mobil. Se inspiră de obicei din filmele clasice. De...
„Filosofia” lantului de drujba Holzfforma este simpla – iata pe ce se bazeaza!
Modelele de lant de drujba Holzfforma sunt recunoscute la nivel global, inclusiv in Romania, pentru calitatea si eficienta lor. Aceste...
Ana Maria Bărbosu, despre culisele medaliei de la JO Paris
Gimnasta Ana Maria Bărbosu, medaliată cu bronz la JO Paris, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business...
Cum să îți repari calculatorul rapid și ieftin cu componente second-hand de calitate
Un computer performant este o necesitate în zilele noastre, fie că îl folosești pentru muncă, divertisment sau studiu. Totuși, după...
Istoria unei medalii, cu Ana Maria Bărbosu
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, a avut-o ca invitată pe medaliata de la Jocurile...
Reea Raican, despre design interior, tehnici feng shui și zen pentru confort și abundență
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe arhitecta Reea Raican și economistul Alexandru Miculaș, cofondatori...
Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Antreprenoriatului Românesc – PODCAST
Podcastul Business Philosophy l-a avut ca invitat pe cercetătorul științific din cadrul Academiei Române, Laurențiu Ciornei. Moderatorul Romeo Chiriac și...
Ce jucători de la națională au accesat programele de mental coaching – Cătălin Munteanu
Cătălin Munteanu a vosrbit în cadrul podcastului Business Philosophy moderat de Romeo Chiriac despre importanța programelor de mental coaching pentru...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/